سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرعت بالا 2 جوان را در گنبد به كام مرگ برد


سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در حادثه برخورد یك دستگاه خودروی ال 90 به گاردریل وسط محور گنبدكاووس - آزادشهر در حاشیه شهر گنبدكاووس كه عصر روز گذشته رخ داد، 2 سرنشین این خودرو در دم كشته شدند.
وی گفت: این 2 جوان حدود 22 ساله به نام های امید حیدرزاده اردهایی و پوریا اربابی درمحور گنبدكاووس به آزادشهر با سرعت بالا درحركت بودند كه این امر سبب ناتوانی در كنترل خودرو و درنهایت برخورد با گارد ریل وسط جاده می شود.
سرگرد آشور فارسیانی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش، اضافه كرد: رانندگان وسایط نقلیه موتوری بویژه جوانان بایستی دقت بیشتری در رانندگی و توجه به علائم آن ازجمله رعایت سرعت مطمئنه، صحبت نكردن با گوشی تلفن همراه هنگام رانندگی و نیز توجه به جلو، داشته باشند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.
شهرستان گنبدكاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جوان نا كام محمد حاجی مختار