سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجلیل از 31 سرباز نمونه ناجا در جشنواره «جوان سرباز»


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد زارعی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، هشتمین جشنواره جوان حضرت علی اکبر (جوان سرباز) در سه سطح استانی، ستادی و جشنواره سراسری همه ساله برگزار می‌شود و جشنواره سراسری نیز توسط سپاه در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی، اهداف این جشنواره را تجلیل، تکریم و ارائه الگوهای موفق و برتر به جامعه سربازان نیروهای مسلح و همچنین فرهنگ سازی با تاکید بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی عنوان کرد.

معاون نیروی انسانی ناجا، اهداف دیگر برگزاری این جشنواره را، ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی سربازان، تقویت نگرش مثبت و ارتقاء رفتاری فرماندهان، مسئولان و کارکنان نسبت به جامعه سربازان، ارتقاء نشاط، پویایی و هویت بخشی به جامعه سربازان، تقویت اعتماد به نفس و خود باوری در سربازان، ارتقاء سطح منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی در جامعه و کشور، تقویت، تعمیق وحدت، انسجام و یکپارچگی در نیروهای مسلح، زمینه سازی برای بروز خلاقیت، الگو سازی مناسب، شناسایی سربازان مستعد و ارزش نهادن به اندیشه و کارکردهای سازنده برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین در خصوص محورهای این جشنواره، گفت: سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی؛ سرباز، ایثارگری و فداکاری؛ سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته؛ سرباز، خلاقیت، ابتکار و فناوری؛ سرباز، ورزش و تربیت بدنی؛ سرباز، نظم و انضباط اجتماعی؛ سرباز، دینداری و بصیرت و سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده از محورهای این همایش است.

زارعی در خاتمه تصریح کرد: در سطح نیروی انتظامی، 600 نفر از سربازان نمونه انتخاب شدند که از 31 نفر آنها فردا در سالن کوثر ستاد تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سرباز جت سوار: سرباز سریع تر، سرباز قوی تر!