ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فدراسيون فوتبال ايران از گوام به فيفا شکايت کرد


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 20:58

فدراسيون فوتبال ايران از گوام به فيفا شکايت کرد

فارس/ فدراسيون فوتبال ايران به خاطر کارشکني گوام از اين کشور به فيفا شکايت کرد.
تيم ملي فوتبال ايران قرار است از هفته هشتم رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه در تاريخ بيست و ششم ماه جاري به مصاف تيم ملي گوام برود.
کشور گوام از کشورهاي تحت سلطه آمريکا قرار دارد و همين موضوع باعث شده است تا سفر دو کشور به کشورهاي يکديگر به خاطر عدم وجود سفارتخانه آمريکا در ايران و بالعکس، با مشکلاتي مواجه شود.
بر همين اساس پس از اينکه گوامي ها براي سفر به ايران به دلايل سياسي دچار مشکلاتي براي دريافت ويزا شدند که در نهايت کار به شکايت از فيفا کشيده شد، در نهايت مشکل کاروان اين کشور براي سفر به ايران برطرف شده و گوام براي بازي رفت مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 از طريق سفارت ايران در پکن اقدامات لازم را انجام داده و سپس راهي ايران شده و اين ديدار را 6 بر صفر شکست خورد.
از سوي ديگر بازيکنان کشورمان پس از برگزاري ديدار با هند راهي امارات شده تا از طريق سفارت آمريکا در اين کشور براي دريافت ويزاي گوام اقدام کنند که البته تا امروز فقط براي عده اي از بازيکنان ويزا صادر شده و گفته مي شود ويزاي حدود 70 درصد لژيونرها صادر نشده تا در زمان حدود 10 روز تا ديدار دو تيم، سفر اين تعداد از بازيکنان براي سفر به گوام در هاله اي از ابهام باشد.
همچنين کشور گوام به دلايل سياسي در نهايت از فرود پرواز چارتر تيم ملي ايران به اين کشور خودداري کرد تا مجموعه اين کارشکني ها باعث شود تا مسئولان فدراسيون ايران دست به مقابله به مثل زده و به منظور رفع مشکلات خود و حل شدن اين کارشکني ها به فدراسيون جهاني فوتبال نامه شکايت خود را تنظيم و ارسال کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در گوام