سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیحات قناعتی درباره تغییرکاربری یک مجموعه ورزشی در سعادت آباد


ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به تغییر کاربری یک مجتمع ورزشی در منطقه دو اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری تهران مجتمع ورزشی پرواز را به بخش خصوصی واگذار کرده اما متأسفانه دیگر در آن فعالیت‌های ورزشی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت موجب نارضایتی مردم محل شده است،‌ ادامه داد: این مجموعه بزرگ که در حوالی میدان بهرود قرار دارد در حال تبدیل شدن به یک مجتمع تجاری است. به شهردار تهران درباره این موضوع تذکر خواهیم داد و پیگیر لازم انجام می‌شود چراکه بخش خصوص اجازه انجام چنین کاری نداشته است. برای اعضای شورای شهر قابل قبول نیست که یک مجموعه ورزشی به این وضعیت تبدیل شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیاناینکه در جریان بازدید از این مجموعه ورزشی با مورد دیگری مواجه شدم، تصریح کرد: متأسفانه ضلع شرقی پارک پرواز نیز که در مجاورت این مجموعه ورزشی قرار دارد و محل تردد شهروندان است به فضای تجاری توسط بخش خصوصی تبدیل شده و ظاهر ناهمگون و نامناسبی را در بوستان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تغییرکاربری پارکینگ های ورزشگاه آزادی!