سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروش بيش از ۷ ميليون دستگاه اپل واچ در ۵ ماه گذشته


فروش بيش از ۷ ميليون دستگاه اپل واچ در ۵ ماه گذشته

در حال حاضر حدس زدن تعداد اپل واچ فروخته شده بسيار دشوار است، اما قدر مسلم اين که فروش اين ساعت هوشمند کمتر از حد انتظار اپل بوده است. با اين حال پيش‌بيني‌ها حاکي از فروش بيش از ۷ ميليون دستگاه اپل واچ دارند که به راحتي از تعداد فروش ساعت‌هاي هوشمند اندرويدي يا تايزني بيشتر بوده است.

زوميت/ در حال حاضر حدس زدن تعداد اپل واچ فروخته شده بسيار دشوار است، اما قدر مسلم اين که فروش اين ساعت هوشمند کمتر از حد انتظار اپل بوده است. با اين حال پيش‌بيني‌ها حاکي از فروش بيش از ۷ ميليون دستگاه اپل واچ دارند که به راحتي از تعداد فروش ساعت‌هاي هوشمند اندرويدي يا تايزني بيشتر بوده است.

فروش اپل واچ در حد و اندازه‌هاي فروش آيفون ۶ اس و رکوردشني آن نبوده است. محققان موسسه‌ي Canlys اعلام کرده‌اند که اپل بيش از ۷ ميليون ساعت هوشمند به فروش رسانده است که البته اين رقم در مقايسه با ساعت‌هاي هوشمند اندرويدي يا تايزني بسيار بيشتر بوده است.

اما ساعت‌هاي هوشمند ارزان‌قيمت و دستبندهاي سلامتي علاقمندان خاص خود را دارند و به اين دليل فروش بيش از ۱۰ ميليون دستگاه از مي‌بند شيائومي، نبايد خيلي اپل را نگران کند. با وجود اين که مي‌بند شيائومي بيش از يک سال قبل معرفي شده است، اما به نظر مي‌رسد فروش آن در ماه‌هاي گذشته روند صعودي نيز داشته است.

پبل نيز در سه ماهه‌ي سوم سال ۲۰۱۵ تنها ۲۰۰ هزار دستگاه از ساعت‌هاي هوشمند خود که دوام باتري بالايي داشته و با هر دو سيستم عامل اندرويد و iOS هماهنگ هستند، به فروش رسانده است. از طرفي سامسونگ نيز پيش‌بيني فروش کمتر از ۲۰۰ هزار عدد از ساعت جديد گير اس ۲ خود داشته، که در مقايسه با اپل واچ مقدار بسيار کمي است.

فروش ۷ ميليون عدد اپل واچ از مجموع فروش ۱۵ ماه گذشته‌ي رقباي خود بيشتر بوده است که نشان از عملکرد بسيار خوب اين ساعت دارد هر چند که اين مدار فروش کمتر از حد انتظار اپل بوده است. به علاوه Canalys فروش ۵ ماهه‌ي اين ساعت را مدنظر داشته است که نشان مي‌دهد اپل در بازار ساعت‌هاي هوشمند بسيار موفق‌تر از رقباي مستقيم خود بوده است.


ویدیو مرتبط :
راهنمای اپل واچ: اپل پی (پرداخت اپلی) با اپل واچ