سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری/ سلفی نسرین مقانلو و بهنوش بختیاری/ نوستالژی نادر سلیمانی + تصاویر


به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.اینستاگردی صفحه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در اینستاگرام تصویری از دیدار امروز مردم قم با رهبر انقلاب به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام 19 دی ماه 1356 مردم این شهر به اشتراک گذاشت.اینستاگردی در سالروز قیام ۱۹ دی، هزاران نفر از مردم قم با حضور در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ٩٤/١٠/١٩ یکی از صفحات منتسب به رهبر انقلاب هم با انتشار تصویری از تجمع مردم قم در اطراف حرم حضرت معصومه (س) در اعتراض به رژیم پهلوی و همچنین سخنان رهبر انقلاب درباره قیام 19 دی مردم شهر قم این روز را گرامی داشت.اینستاگردی ۱۹ دی ۱۳۵۶: قیام سراسری مردم قم علیه رژیم پهلوی که آغازگر قیام‌های پی‌درپی دیگر شهرها شد.

رهبر انقلاب: آن روزى كه خبر حادثه‌ى نوزده دى با دو، سه روزى تأخیر به ما رسید و من در آن روز در بلوچستان بودم، در ایرانشهر بودم، وقتى شنیدیم كه قم این حادثه را داشته، من ناگهان یك تحول در مقابل چشمم آشكار شد، این را نداشتیم توى نهضت پانزده ساله‌مان، همه چیز بود از زندان و تبعید و شكنجه و مبارزات سیاسى و مبارزات پنهانى و جمع شدن براى سخنرانى و گفتن حرفهاى مهم یا شنیدن حرفهاى مهم بعدش هم تحمل كردن تهاجم دستگاه، اینها را داشتیم، آنچه نداشتیم این چیز جدیدى بود كه پیش آمده بود و آن حضور قطعى و ملموس آحاد مردم در خیابانها و تعرض صریح قشرهاى گوناگون بر دستگاه حاكم.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه این وزارت را یکی از اهداف این وزارتخانه دانست و نکاتی پیرامون این هدف بیان کرد.اینستاگردی یکی از اهداف وزارت ارتباطات تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه این وزارت است که این مهم در دستور کار قرار گرفته است. پیاده سازی نظام نوآوری در کشور، نیازمند توجه و همکاری تمامی ذینفعان و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری است که پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در تلاش برای نقش آفرینی پررنگ در این حوزه می باشد. توسعه خلاقیت و خلق نوآوری، نیازمند نظامی است که فرایندهای مختلفی را دربرمی گیرد که از جمله آن، اشاعه فرهنگ نوآوری، آماده سازی و ایجاد بستری مناسب برای خلق ایده و توسعه محصول و همچنین وجود زیرساختهای قانونی جهت حمایت از حقوق مالکیت فکری و تشویق پژوهشگران به ارائه فعالیتهای نوآورانه است.

در این راستا با احیای دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت در پژوهشگاه ارتباطات، فعالیتهای متعددی را برای پیاده سازی نظام نوآوری و تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور، در کنار سیاست های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری انجام داده ایم.

صفحه منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، تصویری قدیمی از آیت الله هاشمی در کنار این شهید را منتشر کرد.اینستاگردی صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام هم عکسی یادگاری از سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری به اشتراک گذاشت.اینستاگردی بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از هوای بارانی تهران به اشتراک گذاشت و نوشت: تهران بارونی از نگاه دوربینکم!اینستاگردی علی انصاریان با انتشار عکسی سلفی در صفحه اینستاگرامش، هفته ای پر از عشق و خوبی را برای هوادارانش آرزو کرد.اینستاگردی سلام امیدوارم هفته پر عشق و خوبى شروع كنیم.

عجب هوایی شدههوا خوبه؛ تو ،هم خوبى، منم بهتر شدم انگار

نادر سلیمانی بازیگر طنزپرداز سینما و تلویزیون هم عکسی نوستالژی همراه با نصرالله رادش به اشتراک گذاشت.اینستاگردی نسرین مقانلو هم عکسی سلفی همراه بهنوش بختیاری به اشتراک گذاشت و از دوستی اش با او سخن گفت.اینستاگردی دوست خوب و مهربانم،بهنوش عزیزم، تو همراهیت هم زیباست،درست به زیبایی قلب زلالت، با تو لحظات شیرینی را سپری کردم،مهربانم همیشه به داشتن تو نازنینم به خود میبالم.برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سِلفی رزمندگان سوری با سردار سلیمانی عزیز-عراق-سوریه