فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تاکید «ایرج طهماسب» بر عدم ساخت کلاه قرمزی در نوروز ۹۵


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ایرج طهماسب نویسنده و کارگردان این مجموعه نامه‌ای خطاب به هواداران و دوستداران «کلاه قرمزی» نوشت که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

سلام به همه مخاطبان برنامه  «کلاه قرمزی»

از چندین ماه قبل، خبر ساخت و یا عدم ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز در فضای رسانه قوت گرفته است و با توجه به اینکه بنده در ماه قبل دلیل ساخت نشدن این مجموعه را برای ایام عید ذکر کردم، اما باز هم شاهد سوالات تعدادی از شما عزیزان و ابراز ناراحتی در رابطه با ساخته نشدن این مجموعه هستیم.

لازم می‌دانم مجددا یادآوری کنم که امسال مجموعه «کلاه قرمزی» علی رغم تمامی پاسخ‌ها، برای تلویزیون ساخته نخواهد شد و در حال حاضر عوامل این مجموعه در مرحله پیش تولید فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» قرار دارند و با لطف شما عزیزان شاهد فیلمی متفاوت از سایر مجموعه‌های «کلاه قرمزی» خواهیم بود.

از حمایت‌های شما، سپاسگزارم و به امید دیدار با شما در سینماها

انتهای پیام/

http://fna.ir/EV12AP


ویدیو مرتبط :
ساخت سری جدید کلاه قرمزی برای نوروز 94