فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برنامه هایی که امروز یکشنبه 26 اردیبهشت در مازندران خبری می شود


نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگ مناسبت های مذهبی ساعت 9 صبح در استانداری برگزار می شود.
زمان برگزاری یادواره شهدای حرم و وطن نیز ساعت 17 امروز و مکان برگزاری آن آستانه امامزداه قاسم شهرستان بابل است.
جشنواره ترویج زایمان طبیعی نیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
نشست خبری دادستان مرکز استان در ساعت 11 و در محل دادسرا واقع در بلوار ، نشست علنی شورای اسلامی شهر ساری در ساختمان این شورا در ساعت 16 و کنفرانس خبری کالای قاچاق در استانداری هم از دیگر برنامه هایی است امروز برای رسانه ها خبرساز خواهد بود.
بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از پارک علم و فناوری و نشست اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان بهشهر نیز امروز انجام می شود .
خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت 8 اطلاع رسانی کند.
دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33248008 یا 332448009 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33248822 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر نوشهر نیز با شماره تلفن 52324680 و تلفکس 52324920 و 52329520 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بخش سوم برنامه پایش یکشنبه 20 اردیبهشت 94