سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید: گلکسی آ 9 (Galaxy A9) در کنار گلکسی آ 7 (Galaxy A7 2016)


Galaxy A9 vS Galaxy a7 2016

چندی پیش مشخصات لو رفته از گلکسی آ 9 (Galaxy A9) و تصاویر تبلیغاتی آن را در کنار گلکسی آ 2016 (Galaxy A 2016) را با هم دیدیم. حالا اما نوبت آن است که این دستگاه 6 اینچی خانواده سری A را در یک ویدیو ببینیم، آن هم در رنگ صورتی-طلایی (pink-Gold) در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Galaxy A9 vS Galaxy a7 2016 (3)

گلکسی آ 9 (Galaxy A9) از نظر طراحی دقیقا در کلاس طراحی Galaxy A 2016 قرار می گیرد، پشت و رو از شیشه و شاسی دستگاه از آلومینیوم. یک طراحی شیک که خود از طراحی پرچمداران سامسونگ الهام گرفته شده است. حسگر اثرانگشت، شارژ سریع، لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در کنار باتری 4000 میلی آمپری و البته دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، همه و همه زیر یک نمایشگر 6 اینچی FHD از نوع سوپرامولد می تواند برای علاقه مندان به دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ یک وسوسه بزرگ باشد، به خصوص که از نظر قیمتی هم می تواند یک دستگاه خوش قیمت تر نسبت به پرچمدارهایی مثل گلکسی نوت باشد.

Galaxy A9 vS Galaxy a7 2016 (2)

اما در مطلب قبلی گفتیم شاید این دستگاه برای بازار جهانی ارایه نشود، چرا که اولا در معرفی گلکسی آ 2016 (Galaxy A 2016) قرار نداشت و حالا در تصاویر تبلیغاتی و البته یک ویدیو به زبان چینی دیده می شود. به غیر از آن شکل و شمایل رابط کاربری هم به دستگاه های جهانی سامسونگ شباهتی ندارد و کمی متفاوت است. بازار چین از دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ استقبال خوبی دارد، کما اینکه سامسونگ مدل گلکسی مگا 2 (Galaxy Mega 2) را انحصارا برای این بازار ارایه کرد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما چنین احتمالی وجود دارد که با معرفی رسمی آن همه شبهات از بین خواهد رفت.

در ادامه شما را به تماشای گلکسی A9 در کنار گلکسی A7 2016 دعوت می کنیم:

و دوباره نظر شما درباره این دستگاه هنوز معرفی نشده، چیست؟! به دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ علاقه مندید؟

sammobile

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
تبلت جدید سامسونگ , گلکسی تب آ (Galaxy Tab A)