سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیلی استار: انگلیس با نیروهای ویژه از شهروندان خود حمایت می کند


دیلی استار: انگلیس با نیروهای ویژه از شهروندان خود حمایت می کندباشگاه خبرنگاران/ دیلی استار گزارش داد انگلیس برای محافظت از شهروندان خود از نیروهای ویژه استفاده خواهد کرد.

دیلی استار در گزارشی نوشت اگر گردشگران انگلیسی هدف حملات گروه تروریستی داعش قرار بگیرند، گروه ضربت جدیدی تحت هدایت واحد ویژه ارتش انگلیس (اس ای اس) وارد عمل خواهد شد.
به نوشته شماره امروز این روزنامه انگلیسی، یک گروه 150 نفری متشکل از کماندوهای نیروی دریایی سلطنتی انگلیس و اعضای نیروهای ویژه این کشور به صورت مداوم در دریای مدیترانه گشت زنی خواهند کرد.

مشاور وزارت امور خارجه انگلیس در امور سفرهای خارجی به شهروندانی که قصد سفر دارند در مورد خطر افراطی گرایان در تقریبا همه مناطق جنوب اروپا و شمال آفریقا هشدار داد.
این گروه ضربت با هدایت نیروهای واحد هوایی ویژه ارتش انگلیس مستقر در قبرس به حملات تروریستی در مکان های گردشگری به سرعت واکنش نشان خواهد داد.
این گروه بر روی کشتی فورت ویکتوریا متعلق به ناوگان سلطنتی انگلیس مستقر است و با استفاده از دو بالگرد آماده پرواز بر فراز سواحل خواهد بود تا بتواند عملیات سرویس هوایی ویژه را پشتیبانی کند. این گروه ضربت همچنین از کشورهای دوست که این گونه حملات در آنها صورت گرفته و شهروندان انگلیسی در آنها آسیب دیده اند، حمایت خواهد کرد.
یونان، مصر، مغرب و اسپانیا از جمله مقصد های گردشگران هستند که احتمال حملات تروریستی در آنها زیاد است.
منابع نظامی شب گذشته اعلام کرد این نیروی ضربت همچنین به مقابله با قاچاقچیان و دزدان دریایی نیز کمک خواهد کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نبرد نیروهای ویژه ارتش انگلیس درلباس داعش با ارتش سوریه