سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهلت ثبت‌نام برای دریافت ویزای عراق پایان یافت / صدور 75 هزار ویزا برای زائران اربعین اصفهان


غلامعلی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام برای ویزای عراق و پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: سامانه ثبت‌نام برای دریافت ویزای عراق در سایت سماح تا ساعت 16 روز پنج شنبه باز بود که مهلت آن به اتمام رسید.

وی درباره آمار متقاضیان سفر به عراق افزود: تا عصر روز سه‌شنبه بیش از 90 هزار نفر متقاضی در استان اصفهان برای سفر به کربلای معلی ثبت‌نام کرده‌ بودند که این تعداد افزایش یافت.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیش از این، نزدیک به 120‌ هزار نفر برای سفر به عتبات عالیات ثبت‌نام کرده بودند، اما بعد از فرصت اعلام شده برای تکمیل مدارک، تعدادی از این افراد مراجعه نکردند.

وی عنوان داشت: در حال حاضر 90‌ هزار نفر در استان اصفهان آماده اعزام هستند و تاکنون حدود 75 هزار ویزا برای متقاضیان در استان اصفهان صادر شده است.

وی در ادامه آمار متقاضیان امسال را نسبت به سال گذشته مقایسه کرد و گفت: در سال قبل حدود 25‌ هزار نفر از استان اصفهان در مراسم پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی شرکت کردند که این تعداد در سال جاری نزدیک به چهار برابر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اضافه کرد: ثبت‌نام برای صدور ویزا به اتمام رسیده و متقاضیان می‌توانند تا روز شنبه مدارک خود را آماده و به مراکز زیارتی موجود در سطح استان اصفهان تحویل دهند.

انتهای پیام/63056/ت20/

http://fna.ir/Y9KCS7


ویدیو مرتبط :
15 هزار ویزا از 50 هزار ویزای جعلی در دست مردم