ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: خوشحال‌ترین فرد هستم/به نظر شما اصلا برای چه باید اینفانتینو با من دیدار کند؟


به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر ایران گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس پیروز شد. به خاطر هواداران خوشحال هستم. من خوشحال‌ترین فردی هستم که می‌بینم هواداران دوباره برای حمایت از تیم آمده‌اند. آنها 94 دقیقه تیم را تشویق کردند و آنها بزرگترین انگیزه برای ما هستند. تمام این هواداران  محرکی هستند که به موفقیت برسیم. خوشحالیم که در جشن پیروزی انقلاب به ما کمک کردند و نشان دادند بهترین هوادار دنیا هستند.

وی افزود: می‌دانستیم فولاد تیم بسیار خوبی است و به خاطر کسب دو پیروزی در دو مسابقه گذشته انگیزه فراوانی دارد. این تیم در نیم‌فصل دوم بیشترین امتیاز را گرفته و بدون فشار و استرس مقابل ما ظاهر شد. آنها می‌خواستند ما را غافلگیر کنند اما خوشحالم که سه امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: فرصت‌های بسیار خوبی در بازی به وجود آمد و نسبت به حریف برتری داشتیم. 60، 70 دقیقه نشان دادیم که استحقاق قهرمانی را داشته‌ایم. وقتی نتایج عجیب اتفاق می‌افتد در دقایق پایانی استرس تیم بالا می‌رود. ما گل دوم را کم داشتیم تا بتوانیم در ادامه با آرامش بیشتری بازی کنیم و گل‌های بعدی را بزنیم و هودارانمان هم بدون استرس بازی را ببینند. یک بار دیگر صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به بازیکنانم اعلام می‌کنم که استحقاق کسب این پیروزی را داشتند. از هواداران هم به خاطر حضور پرشورشان تشکر می‌کنم آنها به خوبی از ما حمایت کردند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

برانکو در ارتباط با اینکه پرسپولیس ناامن می‌برد و ممکن بود دقیقه 92 گل بخورد و بازی از دست برود، گفت: این مشکلی است که ما داریم متأسفانه موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آوریم ولی استفاده نمی‌کنیم،‌یکی از دلایل گل نشدن این ضربات آخر عدم تجربه است. بازیکنان ما جوان هستند و به همین خاطر گاهی موقعیت‌ها را از دست می‌دهند. دلیل دوم هم می‌تواند انرژی فراوانی که بازیکنان در طول بازی می‌گذارند و در لحظات آخر تمرکز را از دست می‌دهند. ما باید تلاش کنیم و از این بابت بهتر شویم با همه این مسائل ما مؤثرترین تیم لیگ هستیم و مطمئنم همانطور که بازیکنان نشان دادند روز به روز بهتر خواهیم شد و این نقیصه را هم رفع خواهیم کرد.

وی در مورد اخطار غیرفنی که مهدی طارمی گرفت و این کار امسال چند بار از سوی بازیکنان سر زده است، اظهار داشت: روش بازی و نوعی بازی به این شکل است که اصرار به حملات و ارائه عملکرد هجومی داریم. به همین خاطر در این نوع بازی کارت زرد هم رد وبدل می‌شود البته من باید به بازیکنان تأکید کنم که بیشتر مراقب باشند و روی وظایفشان تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود (آقای اینفانتینو به تهران آمد و افشین پیروانی مدعی شد او باید با نفراتی مثل مهدوی‌کیا و د ایی جلسه می‌گذاشت و آیا بهتر نبود این اتفاق می‌افتاد.) گفت: این مسئله چه ربطی به من دارد تا آنجا که من می‌دانم ایفانتینو برای دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال به تهران آمده بود و می‌دانم که او برای بازی در یک مرکز بین‌المللی پزشکی که در سطح آسیا تاسیس شده به اینجا آمده بود و به نظر شما اصلا برای چه باید با من دیدار کند.

وی تاکید کرد: این مسائل شامل یک پروتکل کاری منظم است و علی دایی امروز تیمش بازی داشت و من هم باید پرسپولیس را آماده می‌کردم فکر می‌کنم ما کارهای مهمتر از دیدار با ایفانتینو داشتیم و اصلا این موضوع ربطی به من پیدا نمی‌کند.

برانکو در خصوص استقبال گسترده تماشاگران و نقش آنها در برد پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی از زحمات آقای طاهری تشکر می‌کنم و باید بگویم همه ما تلاش می‌کنیم که پرسپولیس را به جایگاهش برسانیم. خودتان دیدید حضور هوادار یعنی چه این یک اتفاق بزرگ و ویژه است که این همه تماشاگر می‌آید و هم من به عنوان مربی و هم بازیکنان افتخار می‌کنیم که چنین جمعیتی را دیدیم. ما باید تماشاگران را خوشحال کنیم و انگیزه ما هم این است البته باید از لیدرهای پرسپولیس هم تشکر کنم که تماشاگران را خوب ساماندهی می‌کنند و کار آنها نیز قاب تقدیر است.

خبرنگاری گفت شما همیشه صحبت از قهرمانی می‌کردید حتی زمانی که تیم‌تان جایگاه خوبی نداشت. حالا چه نظری در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس دارید که برانکو پاسخ داد: ما اهدافمان را چند مدت پیش تعیین کردیم امروز در جلسه فنی به بازیکنانم گفتم بازی رفت با فولاد را در اهواز به یاد بیاورید که فقط آن روز یک امتیاز داشتیم . بازیکنان من نشان دادند در بازی مقابل سپاهان و ذوب آهن هر وقت اراده کنیم می‌توانیم قهرمان شویم عملکرد آنها این موضوع را نشان می‌داد این را هم بگویم که اعتماد هواداران باعث قوت قلب ما شد و در روزهایی که نتیجه نگرفتیم آنها به درفشی‌فر آمدند و در آنجا از ما حمایت کردند حالا هم طبیعی است در کنار تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، استقلال تهران، سایپا و ذوب آهن شانس قهرمانی داریم و برای این موضوع تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/56OO7C


ویدیو مرتبط :
اوباما خوشحال از دیدار با ظریف