سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت 4 تن از تروریست‎ها در صحرای سینا


میزان/ ارتش مصر با حمله به مواضع گروه های تروریستی در شمال سیناء، چهار تروریست را کشته و سه تروریست دیگر را بازداشت کردند.

به نقل از پایگاه خبری شبکه اسکای نیوز عربی، ارتش مصر این افراد را در منطقه رفح در شمال استان سینا به هلاکت رسانده است.

روز گذشته نیز پلیس مصر اعلام کرد که دو سرکرده اصلی گروه تروریستی ولایت سینا وابسته به تروریست های داعش، در جریان عملیات پلیس در قاهره کشته شدند.

اشرف علی علی حسنین الغرابلی یکی از خطرناکترین عناصر تروریستی فراری بود که در عملیات پلیس مصر بر اثر اصابت گلوله در قاهره کشته شد.

الغرابلی از جمله تروریست های مسلحی بود که پلیس مصر دی ماه حکم بازداشت وی را پس از تشدید عملیات تروریستی در شبه جزیره سینا صادر کرد.

در همین حال، یک مقام پلیس مصر گفت که الغرابلی دست راست «هشام العشماوی» افسر ارتش سابق مصر بود که زنجیره ای از انفجارها و حملات تروریستی را در پایتخت مصر انجام داده است.

ارتش مصر از چند ماه پیش عملیات نظامی گسترده ای را در مناطق رفح، شیخ زوید و العریش در شمال صحرای سینا برای سرکوب گروه های تروریستی آغاز کرده اند.

گروه های تروریستی از زمان برکناری محمد مرسی عضو گروه اخوان المسلمین و رییس جمهوری پیشین مصر در سال 2013، حملات خود علیه نیروهای پلیس و ارتش مصر را شدت بخشیده اند.

تاکنون صدها نظامی مصری در حملات افراد مسلح در شبه جزیره سینا کشته شده اند.


ویدیو مرتبط :
صحرای سینا در مصر بحرانی است