فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره «نهج» با تقدیر از فیلم «محمد رسول الله(ص)» به کار خود پایان داد


به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری تسنیم(پویا)، دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «نهج» در حالی شب گذشته به کار خود پایان داد که فیلم ایرانی «مرد نمکی» به عنوان بهترین اثر انتخاب شد.

در اختتامیه این جشنواره که در کربلای معلی برگزار شد، میرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری‌اسلامی ایران در کربلا و جمعی از هنرمندان و فیلمسازان حضور داشتند.

همچنین در ادامه اختتامیه این جشنواره از مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمد رسول الله»  تقدیر شد که جایزه این فیلم را مهدی نیرومند به نمایندگی مجیدی دریافت کرد.

رئیس جشنواره «نهج» ضمن تمجید از فیلم محمد رسول‌الله(ص) گفت: از آقای مجیدی درخواست می‌کنم در صورت امکان برای اکران این فیلم در کربلای معلی همکاری کنند و به عنوان پیش‌پرداخت، پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) را به ایشان تقدیم می‌کنم؛ فیلم سینمایی محمد رسول الله در روز اختتامیه این جشنواره به نمایش در آمده بود.
در پایان این جشنواره فیلم «مرد نمکی» ساخته سید سجاد موسوی  به عنوان بهترین فیلم جشنواره «نهج» معرفی و به کارگردان این اثر لوح تقدیر و شمش یکصد گرمی طلای 21 عیار اهدا شد.
انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازیگران فیلم «محمد رسول الله» در راه جشنواره مونترال