مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



بیابان حجه کشتارگاه سربازان آل سعود+ تصاویر


در عملیاتی پاتک سنگین رزمندگان ارتش و انصارالله یمن علیه سربازان ارتش عربستان سعودی در بیابانهای (صحراء) منطقه "میدی" واقع در حاشیه شرقی استان لحج یمن، دهها مزدور به هلاکت رسیده و مقادیر فراوانی سلاح و مهمات آنها به غنیمت درآمد.

به گزارش «شیعه نیوز»، در عملیاتی پاتک سنگین رزمندگان ارتش و انصارالله یمن علیه سربازان ارتش عربستان سعودی در بیابانهای (صحراء) منطقه "میدی" واقع در حاشیه شرقی استان لحج یمن، دهها مزدور به هلاکت رسیده و مقادیر فراوانی سلاح و مهمات آنها به غنیمت نیروهای یمنی درآمد.

بنابر این گزارش، نیروهای ارتش آل سعود در حال پیشروی در منطقه بیابانی میدی بودند که در کمین نیروهای انصارالله و ارتش یمن افتاده و همگی به هلاکت افتاده اند. عربستان سعودی و چند کشور عربی با حمایت آمریکا و اسراییل از فروردین ماه سال 94 با تشکیل ائتلافی تحت عنوان "عاصفه الحزم" (طوفان قاطعیت!) حملات خونینی را با هدف بازگرداندن "سرلشگر عبدربه منصور هادی" دیکتاتور مستعفی و فراری بر علیه مردم یمن آغاز کرده اند که هزاران شهید و مجروح بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
رشادت های سربازان آل سعود - خیلی خنده دار