سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی A9 پرو با 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید مارشمالو عرضه می‌شود


گلکسی A9 پرو با 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید مارشمالو عرضه می‌شودزومیت/ گلکسی A۹ پرو سامسونگ اندکی پس از معرفی گلکسی A۹ آماده‌ی عرضه به بازارهای جهانی است؛ نسخه‌ی پیشرفته‌ی یکی از بهترین محصولات سامسونگ با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی. تصاویر دقیقی از این گوشی نیز به تازگی در اینترنت منتشر شده که نشان‌دهند‌ه‌ی شباهت کامل آن با نسخه‌ی معمولی گلکسی A۹ است.

گوشی گلکسی A۹ پرو به زودی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی معمولی گلکسی A۹ به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات این نسخه همان طور که از نامش پیداست، از نسخه‌ی معمولی حرفه‌ای‌تر خواهد بود. اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گلکسی A۹ پرو شباهت کاملی به گلکسی A۹ دارد. احتمالا نسخه‌ی پرو نیز ابتدا در چین عرضه خواهد شد اما از زمان دقیق آن اطلاعی در دست نیست.

گلکسی A۹ پرو (SM-A۹۱۰۰) مانند نسخه‌ی معمولی مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲ است اما بر خلاف گلکسی A۹ از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره مند خواهد بود. سیستم‌عامل این گوشی نیز اندروید ۶ مارشمالو است در حالی که گلکسی A۹ مجهز به اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی است. این دو نسخه در زمینه‌ی دوربین نیز با هم تفاوت دارند. طبق گزارش مرکز TENAA، نسخه‌ی پرو مجهز به دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که نسخه‌ی معمولی دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی داشت.

مشخصات دیگر این دو نسخه مانند صفحه نمایش ۶ اینچی AMOLED با دقت ۱۹۲۰*۱۰۸۹ پیکسل، پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی ۴G و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه امکان استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، در این دو نسخه از گلکسی A۹ مشترک است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
۱ یا ۲ گیگابایت حافظه! چقدر برای اندروید ۵ مهم است؟