سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از درخواست دانشجویان برای تعطیلی تشکل فتنه‌گر دانشگاه تهران تا وعده معاون فرهنگی برای رسیدگی به نصب تصاویر سران فتنه


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران صبح امروز ( سه‌شنبه 31 فرودین) در مقابل ساختمان مرکزی و دفتر رئیس دانشگاه تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بنابراین گزارش، به گفته معترضان این تجمع در اعتراض به سکوت مسئولان دانشگاه تهران در برابر انتشار تصاویر سران فتنه و نصب نامه هتاکانه یکی از سران فتنه بر روی تابلوی اعلانات دانشگاه تهران تجمع کردند.

دانشجویان و معترضان در این تجمع با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی خواستار رسیدگی به مسائلی که موجب اعتراض آنهاست، شدند.

شعارهای «مرگ برفتنه‌گر»، «حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی»، «ریاست فتنه‌گر استعفا»، «پاسخگوی اهانت به ولایت فقیه چه کسی است؟» در این تجمع سر داده شد.

شایان ذکر است، دانشجویان اعلام کردند تا زمانی که نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران یا  معاون فرهنگی دانشگاه در جمع آن‌ها حاضر نشده و به سوالاتشان پاسخ ندهد این تجمع را ادامه می‌دهند.

* نوروزی: تشکل فتنه‌گر دانشگاه تهران باید تعطیل شود

 محمد نوروزی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تجمع امروز دانشجویان مقابل دفتر رئیس دانشگاه تهران گفت:‌ هفته گذشته در یک اقدام سازماندهی شده در تابلوی اعلانات یکی از تشکل‌های دانشگاه تهران عکس‌هایی از سران فتنه و مطالبی در رابطه با آنها نصب شده بود که ما آنها را توهین مستقیم به مقام معظم رهبری قلمداد می‌کنیم.

وی افزود:‌ علیرغم همه تلاش‌هایی که توسط ما برای جمع‌آوری این تصاویر و مطالب صورت گرفت متاسفانه هیچ اقدامی از طرف رئیس، معاون فرهنگی و حراست مرکزی دانشگاه تهران انجام نشد.

 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: طبق وعده‌ای که معاون فرهنگی دانشگاه تهران به ما داد قرار شد که ما تجمع شنبه این هفته را برگزار نکنیم تا دیداری بین ما و رئیس دانشگاه ترتیب داده شود اما یک خلف وعده و دروغ بزرگ از طرف سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه اتفاق افتاد.

نوروزی در خاتمه اظهار داشت: امروز ما آمده‌ایم تا ثابت کنیم بر عهد خود هستیم ولو اینکه مسئولان به وعده خود عمل نکنند. ما تا زمانی که رئیس دانشگاه برای پاسخگویی در بین ما حاضر نشده در اینجا به اعتراض خود ادامه خواهیم داد. ما خواستار تعطیلی تشکل فتنه‌گر دانشگاه تهران هستیم و این تشکل باید هر چه زودتر تعطیل شود.

 

*ممانعت حراست دانشگاه از ورود دانشجویان به داخل ساختمان

دانشجویان معترض پس از دقایقی وقتی دیدند که معاون فرهنگی دانشگاه حاضر نیست در جمع دانشجویان حاضر شود سعی کردند وارد ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه شوند تا با سرسنگی گفت‌وگو کنند ولی حراست دانشگاه اجازه ورود به آنها را نداد و برای دقایقی جو کمی متشنج شد تا اینکه بالاخره چند تن از نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشجویان معترض وارد ساختمان شدند تا خواسته‌های خود را به گوش معاون فرهنگی برسانند.

 

* حمایت یک نماینده مجلس از تجمع کننده دانشجویان دانشگاه تهران

وارطان وارطانیان، از نمایندگان اقلیت مذهبی ارامنه در مجلس شورای اسلامی با حضور در تجمع دانشجویان در خصوص توهین به ارکان نظام، از دانشجویان حمایت و  پلاکاردهای انها را امضاء کرد.

* سرسنگی: کسی که معتقد به رهبری نباشد جایی در دانشگاه تهران ندارد

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران ساعاتی پس از تجمع دانشجویان در جمع معترضان حاضر شد و قول رسیدگی به درخواست دانشجویان را داد.

سرسنگی گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه تهران مسئول رسیدگی به موضوعی است که امروز جمعی از دانشجویان به دلیل ان تجمع کرده ‌اند. ما چنین حرکاتی را محکوم می‌کنیم و حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

وی افزود: همه مسئولان دانشگاه تهران معتقد به ولایت و رهبری هستند و کسی که به رهبری معتقد نباشد جایی در دانشگاه تهران ندارد.

لازم به ذکر است این تجمع به همت انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران برگزار شد که این تشکل اخیرا در نامه‌ای به دادستان تهران از رئیس دانشگاه تهران و انجمن اصلاح طلب این دانشگاه شکایت کرده بود

انتهای پیام/
 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم دانشجویان در اعتراض به پیام یکی از سران فتنه