سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقدیر دادستان کل کشور از دولت و ملت عراق برای برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی


حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم رئیسی» که برای شرکت در مراسم اربعین در عراق بسر می برد، گفت: برگزاری مراسم میلیونی اربعین با توجه به بهترین امنیت و ارائه امکانات و پذیرایی مردمی، کار بزرگ و قابل تقدیری است که دولت و ملت عراق در انجام آن موفق بوده اند.
وی توضیح داد: برقراری امنیت برای بزرگترین همایش بشری آن هم در چند روز برای بیش از 20 میلیون جمعیت کار بسیار بزرگی است و حاصل زحمت و تلاش شبانه روزی ملت و دولت عراق است.
رئیسی همچنین به سو مدیریت عربستان در برقراری امنیت و نظم تنها برای 2 میلیون زائر خانه خدا که منجر به کشته شدن بیش از 8 هزار انسان بی گناه شد، اشاره کرد و ادامه داد: دولت و ملت عراق و نیز مشارکت مردم ایران با حضور پر رنگ خود در این همایش بزرگ بشری حرکتی بزرگ را در تاریخ رقم زدند.
به گفته دادستان کل کشور، همایش اربعین ظرفیت های بسیار بالایی دارد که باید برای آن بیش از این برنامه ریزی کرد زیرا بنای اربعین ، بنای مستحکمی است که می تواند تا زمینه سازی تمدن اسلامی و نظامی که بتواند زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند، پیش رود.
رئیسی همچنین تاکید کرد: دولت های عراق و ایران در تمامی زمینه ها زحمت های زیادی کشیده اند اما با توجه به این همه اشتیاق میلیونی، فعالیت های بیشتری لازم است و باید برای زائران تسهیلات بیشتری فراهم شود.
خاورم*3*1933*1770**1010

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم اربعین حسینی