سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح امید اجتماعی با حضور معاون رئیس جمهوری در بوشهر آغاز شد


به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این مراسم گفت: طرح امید اجتماعی شامل مهارت اجتماعی، نشاط و شادکامی اجتماعی، شهروند سبز، سلامت اجتماعی، مشارکت اجتماعی، تسهیل گری اجتماعی و توانمندسازی سمن ها است.
فتح الله حقیقی افزود: طرح امید اجتماعی در راستای ایجاد زمینه مشارکت مردم به ویژه جوانان در روند امور جامعه دردستور کار اتاق فکر استانداری بوشهرقرار گرفت.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح امید اجتماعی فراهم آوردن شرایط رشد اقتصادی و ایجاد محیط مناسب برای رشد فکری، علمی، اخلاقی و جسمی جوانان وتبدیل نیروی جوانی به فرصت است.
حقیقی اضافه کرد: طرح امید اجتماعی با نگاه آمایشی و با رویکرد آموزش محور و مشارکتی با در نظر گرفتن آموزش برای گروه های سنی مختلف به خصوص جوانان طراحی و تدوین شده است.
وی گفت: مهارت و مشارکت، سلامتی، نشاط و شادکامی اجتماعی از مواردی است که در قالب طرح امید اجتماعی به آن پرداخته می شود.
حقیقی افزود: طرح امید اجتماعی با نیاز سنجی در زمینه اولویت های آموزشی در 81 منطقه روستایی و شهری شامل 44 روستا و37 نقطه شهری اجرا می شود.
وی افزود: با برگزاری کارگاه ها و همایش های گوناگون ازسوی استادان و صاحب نظران اجتماعی سعی می شود شش مقوله مهم توسعه پایدار مورد آموزش، بررسی و گفت وگو قرار گیرد.
حقیقی اظهار کرد: 200 نفر از مربیان حاضر در این دوره شامل فعالان سازمان های مردم نهاد استان آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد : در کنارهمکاری پنج دستگاه اجرایی و سازمانهای مردم نهاد تخصصی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها نیز براین طرح نظارت خواهند داشت.
حقیقی بیان کرد: باتوجه به سیاست دولت تدبیر و امید به منظور مشارکت سازمان های مردم نهاد، اجرای مستقیم این طرح ها بر عهده سازمان های مردم نهاد فعال استان در بخش های شش گانه خواهد بود که با شناسائی جوانان علاقه مند، زمینه برگزاری این طرح ها فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: رییس جمهوری بعد از انتخاب به دنبال تحقق وعده هایش بوده که بزرگترین سرمایه را امور اجتماعی می داند.
حقیقی گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت ملزم به تلاش در راستای حفظ این سرمایه دولت هستیم که خدشه ای به آن وارد نشود.
وی اظهار کرد: دولت معتقد است که حفظ ارتباط اجتماعی زمینه ساز اعتماد، مشارکت، امید وانسجام می شود.
وی بیان کرد: طرح امید اجتماعی نیز به منظور مشارکت ،امید ، انسجام و نشات گرفته از همان اصول همدلی و هم زبانی است .
حقیقی همچنین گفت: با توجه به آثار فراوانی که برجام برای کشور به دنبا داشته نباید افراد به صورت مغرضانه در این خصوص اظهار نظر کنند.
وی تاکید کرد: دراین شرایط همه باید برای ایجاد زمینه شکوفایی کشور پس از برجام مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: برجام بیانگر این است که فرزندان این نظام در راستای منافع ملی گام برداشته اند و به همه ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران انزوا پذیر نیست و اگر اینگونه بود قدرتهای برتر جهان با ایران پای میز مذاکره نمی نشستند.
حقیقی گفت: با برجام ثابت شد که ایران دارای قدرت دیپلماسی است.
7210/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح چند طرح با حضور معاون اول رئیس جمهور