فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره «فیلم ایرانی» در اوگاندا برگزار می‌شود/2 فیلم از 6 فیلم به تاریخ انقلاب می‌پردازند


به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره «فیلم ایرانی» همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، از  18 تا 20 بهمن‌ماه در اوگاندا برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن سالگرد سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا، جشنواره «فیلم ایرانی» را برگزار می‌کند.

این جشنواره به مدت سه روز، از 18 تا 20 بهمن‌ماه با حضور چهره‌های برجسته سینمایی، فرهنگی، علمی و اقشار مختلف جامعه و همچنین، مشارکت مرکز فرهنگی ملی اوگاندا در محل سالن تئاتر ملی (National Theatre) برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی هنر سینما و سینماگران ایرانی و شناساندن جایگاه فیلم سازی ایران پس از انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب رشد چشمگیری داشته است.

«حوض نقاشی»، «یه حبه قند»، «شیار 143»، «امروز»، «یک سطر واقعیت» و «بوسیدن روی ماه» از جمله فیلم‌های این جشنواره به شمار می‌روند.

از دیگر برنامه‌های این جشنواره، نمایشگاه «ایران امروز» و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ همچنین، یک گروه موسیقی سنتی اوگاندایی از سوی دانشگاه کامپالا به نواختن سرودهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/F1XI3S


ویدیو مرتبط :
تاریخ انقلاب اسلامی به روایت آثار جشنواره فیلم عمار