سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیم های امدادی پیشرو به روستاهای شهرستان شهرکرد خدمات رسانی می کنند


به گزارش ایرنا، مصطفی محسن پور روزچهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان، افزود: هریک از این تیم های امدادی متشکل از 10 نفر است که از سوی جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران های طبیعی فصل زمستان تعلیم دیده و آماده خدمات رسانی به روستاییان هستند.
وی بر آمادگی دستگاه های خدمات رسان شهرستان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها باید بر وظایف خود اشراف کامل داشته باشند و با تعامل و همکاری، خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز از کاهش 50 درصدی بارش نزولات آسمانی در شهرستان شهرکرد خبرداد و افزود: میانگین بارندگی سال زراعی جاری در این شهرستان(اول مهر تا 30 آبان) 41 میلیمتر گزارش شده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 82 میلیمتر بوده است.
مهرداد قطره سامانی از پیش بینی بارندگی های رگباری در شهرستان طی روزهای 12، 13 و 14 آبان خبرداد و گفت: این بارندگی ها بصورت ناگهانی و سیل آسا هستند و دستگاه های خدمات رسان باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند.
وی در خصوص مناطق حادثه خیز شهر شهرکرد اظهار داشت: بلوار فارابی، میرآباد غربی و جنوب شهر از جمله این نقاط است که باید مدیریت بهتر و بیشتری در این خصوص انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست شهرداران و بخشداران شهرستان شهرکرد برنامه های خود را برای مدیریت بحران تشریح کردند.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم برف روبی و بازگشایی راههای روستاهای شهرستان هشترود