ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشویق برهانی و واکنش مهاجم استقلال/ اعتراض مظلومی به داور و حمایت از ابراهیمی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و استقلال اهواز هواداران ناراحت استقلال تهران به شدت آرش برهانی را مورد تشویق قرار دادند. مهاجم استقلال در حالی که به سمت رختکن این تیم می‌رفت هواداران عصبی را آرام کرد. تعدادی  از تماشاگران خطاب به برهانی گفتند چرا مظلومی تو را بازی نمی‌دهد که مهاجم استقلال خطاب به آن‌ها گفت ان‌شاءالله درست می‌شود.

* امید ابراهیمی هنگامی که در حال خروج از زمین بود مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند این بازیکن امروز با غیرت بازی کرد.

* دوربین شبکه خبر قصد ورود به زمین مسابقه را داشت و قرار بود درباره اتفاقات مسابقه گفت‌وگویی را با مسئولان مسابقه انجام دهد. اما به وی اجازه داده نشد.

* پرویز مظلومی بعد از پایان مسابقه به سمت داور رفت و به وی اعتراض کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و استقلال اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/8GY9BF


ویدیو مرتبط :
مهاجم بدتر از برهانی!!!!