ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حریف روس تقوی برای بحرین کشتی می‌گیرد!


به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی روزهای 27 بهمن ماه تا اول اسفندماه در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار می‌شود که 22 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

از نکات جالب توجه این مسابقات حضور آدام باتیروف، کشتی‌گیر کهنه‌کار روسیه در ترکیب تیم بحرین است که تنها آزادکار این کشور در این مسابقات خواهد بود. باتیروف، که مدال‌های نقره و برنز اروپا در وزن 66 کیلوگرم را در کارنامه دارد، آخرین رقابتی که برای روسیه به میدان رفت، مسابقات جهانی سال 2011 ترکیه بود که در آن رقابت در یک‌چهارم نهایی مغلوب مهدی تقوی شد که با قهرمانی کشتی‌گیر کشورمان هم به پایان رسید.

بعد از آن بود که او از تیم روسیه محو شد و در المپیک لندن هم جای خود را به گوگایف داد.

حالا بعد از 5 سال دوری، فیل باتیروف یاد هندوستان کرده است و با تغییر ملیت قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن 70 کیلوگرم برای بحرین روی تشک برود. با این شرایط به نظر می‌رسد این کشتی‌گیر به دنبال ارزیابی میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا است تا شاید بتواند مجوز حضور در المپیک ریو را کسب کند!

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/ODYPRG


ویدیو مرتبط :
مسابقه کشتی سید متین 6 ماهه با حریف روس