علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



زلزله افوس اصفهان خسارت نداشت


منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زلزله ۳.۴ ریشتری در شهرستان فریدن اظهار داشت: این پدیده حد فاصل بین فریدونشهر و افوس اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع از وقوع این پدیده نیروهای امدادی برای بررسی خسارات به منطقه اعزام شدند،‌ بیان داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته نتایج به دست آمده بیانگر این بود که این پدیده هیچ خسارتی را در پی نداشته است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه ادامه وقوع این پدیده پیش‌بینی نمی‌شود،‌ افزود: این زلزله در عمق زیاد اتفاق افتاده و از این رو تنها در حد یک تکان حس شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بارش برف و باران نیز در استان خسارتی را به دنبال نداشته است،‌ اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های مناسب و به موقع هواشناسی هیچ‌گونه حادثه‌ای به دنبال بارندگی‌ها در استان گزارش نشده و نیروهای امدادی به خوبی فعالیت داشته‌اند.

شیشه‌فروش ادامه داد: همچنین اقدامات تامین گاز صنایع و مصرف خانگی با توجه به سردی و یخبندان در استان اصفهان به خوبی انجام شده است.


ویدیو مرتبط :
تصادف شدید در رالی که خسارت جانی نداشت