مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



به دام افتادن باند تروریستی حمله کننده به زوار امام موسی کاظم (ع)


وزارت دفاع عراق روز سه شنبه از به دام انداختن باند تروریستی حمله به زوار امام موسی كاظم (علیه السلام) در بغداد خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام كرد: این گروه تروریستی كه تعدادی كمربندی انفجاری، بمب، دستگاه های انفجار از راه دور و تعدادی نارنجك همراه داشت و درصدد حمله به زوار امام موسی كاظم (علیه السلام) در بغداد بود، به دام نیروهای یگان اطلاعات نظامی این وزارتخانه افتاد.

در این بیانیه به تعداد اعضای این گروه تروریستی اشاره نشده، اما از آنها به عنوان گروه موسوم به 'ولایت بغداد' یاد كرده است.
عناصر این گروه به دو مورد حمله تروریستی به زوار امام موسی كاظم (علیه السلام) در منطقه 'كراده داخل' و پل 'الجادریه' در مركز بغداد كه موجب كشته و زخمی شدن تعدادی از زایران شد، اعتراف كرده اند.

وزارت دفاع عراق به شمار دقیق اعضای دستگیر شده این باند تروریستی اشاره ای نكرده است.
مراسم 25 رجب (14 اردیبهشت) مصادف با سالروز شهادت امام موسی كاظم (علیه السلام)، زایران و محبان این امام همام از بغداد و شهرهای مختلف عراق پیاده به زیارت مرقد امام موسی كاظم (علیه السلام) و امام محمد جواد (علیه السلام) در منطقه كاظمین در شمال پایتخت مشرف می شوند.

این مراسم روز سه شنبه هفته گذشته در عراق با حضور بیش از 12 میلیون زائر از داخل و خارج عراق برگزار شد و چند مورد حمله تروریستی در داخل بغداد علیه زایران اتفاق افتاد.
وزارت دفاع عراق پرونده این گروه تروریستی را به دادگاه ارسال كرده تا به مجازات قانونی خود برسند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
انفجار انتحاری میان زوار امام کاظم(ع)