“شاه مازندران” ، شرور کلیپ های اینترنتی دستگیر شد


یکی از اراذل و اوباش مازندرانی که موجب رعب و وحشت شهروندان استان های شمالی کشور شده بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گفته علی مرادی دادستان بابل این فرد با ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی مردم در منطقه شده است که دستگاه قضا برخورد بدون مسامحه با وی را در دستور کار دارد.

وی افزود: جرم این اراذل و اوباش محاربه است.

گفتنی است؛ چندی پیش در کانال های تلگرام فیلمی از قدرت نمایی اراذل و اوباش شمال کشور تولید و پخش می شود که حکایت از خصومت شخصی افراد شرور و سابقه دار می دهد که با زبان محلی اقدام به فحاشی به اراذل و اوباش دیگر می کنند و این فیلم متاسفانه موجب آزار و اذیت مردم شده بود.

ایسنا نوشت: منطقه مازندران، تقریبا 10 روزی است که انتشار ویدئوهایی از مردان نیمه برهنه در فضای مجازی نامی خوف آور و هراسناک از مازندران در افکار عمومی ایجاد کرده است. 

مردانی که با عرض اندام های توخالی و نعره های گاه و بی گاه تلاش می کنند جایگاهی خیالی برای خود ایجاد کنند، دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند. 

عرض اندام در پستوی خانه شگرد این مردان است که عمدتا به گردن کشی و یا باج گیری در شهرها مشغول هستند و عموما برای خودنمایی با اراذل دیگر بنای جنگ و گریز می گذارند. 

"محمود طالبی" پنجمین شروری بود که در هفته گذشته گرفتار قانون شد؛ مردی که خود را شاه مازندران نامید خیلی زود با خواست افکار عمومی تخت شاهی اش به پایین کشیده شد. 

انتشار پشت سر هم کلیپ هایی از اراذل و اوباش موجب شد تا پلیس مازندران در اقدامی ضربتی نسبت به جمع آوری و دستگیری این افراد اقدام کند. 

فرمانده انتظامی استان مازندران در گفت وگو با ایسنا درباره جزئیات دستگیری شرور بابلی معروف به شاه مازندران گفت: به دنبال پخش کلیپ های قدرت نمایی اراذل و اوباش در فضای مجازی پلیس استان در نیمه شب گذشته در بابل یکی از این اراذل که خود را شاه مازندران معرفی کرده بود را دستگیر کرد. 

وی ادامه داد: این فرد در پی اختلافات درون گروهی و قدرت نمایی با ضرب و شتم یکی دیگر از اراذل قصد جریحه دار کردن آرامش عمومی را داشت که دستگیر شد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم که دارای 15 فقره سابقه کیفری و شرارت است، به انتشار کلیپ درگیری خود با یکی از اشرار معروف به نام "مهران - الف " و سایر همدستان وی، با هدف رجز خوانی و مقابله با نامبرده اعتراف کرد و پس از این اقدام به استان های تهران و البرز متواری شد. 

این مسئول افزود: این اراذل بعد از دو روز متواری بودن دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شده اند و با توجه به صحبت های دادستان مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود. 

فرمانده انتظامی استان درباره چگونگی قدرت نمایی این اراذل ادامه داد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و فیلترینگ نیز روی آن اعمال نمی شود و می تواند جامعه را دچار آسیب های اجتماعی کند در حالیکه می توان از آن در راستای اهداف خوب و مناسب استفاده کرد. 

جعفری نسب در خصوص کنترل فضای مجازی گفت: کنترل فضای مجازی نیاز به سیاست گذاری و قوانین دارد و از بالا به پایین است و ما در صورت مشاهده جرم و با هماهنگی دستگاه قضایی عمل خواهیم کرد. 

وی ضمن قدردانی از رسانه ها گفت: در عملیات روانی ایجاد شده، رسانه ها در فضای مجازی و فیزیکی مناسب عمل کردند و پاسخ خوبی به آنان دادند.

جدیدترین تصاویر از گرداندن شاه مازندران در محل جرمشاه مازندران ، جزئیات و عکس های کامل دستگیری محمود طالبی معروف به شاه مازندران


ویدیو مرتبط :
خوک شرور تبدیل به پدیده اینترنتی شد!