ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف تلويحي محسن بنگر در مورد بهترين تيم ايران!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 12:55

اعتراف تلويحي محسن بنگر در مورد بهترين تيم ايران!

آي اسپورت/ بنگر اين روزها تعريف و تمجيد کردن از رقيب سنتي را در راس برنامه‌هايش قرار داده است!
محسن بنگر در توضيح اين که شانس پرسپوليس براي بردن ذوب‌آهن کم نيست گفته: «ذوب‌آهن از استقلال که قوي‌تر نيست...» مدافع متعصب پرسپوليس با اين اظهارنظر در واقع احترام زيادي براي استقلال قائل شده و اين تيم را از نظر کيفي بالاتر از ذوب‌آهن و بقيه تيم‌هاي ليگ قرار داده است.
چند روز بعد از تعريف و تمجيدهاي پرسپوليسي‌ها درباره مهدي رحمتي که دلخوري سوشا مکاني را هم به دنبال داشت حالا بنگر از تيم استقلال هم با احترام ياد کرده و نشان مي‌دهد او اين روزها تعريف و تمجيد کردن از رقيب سنتي را در راس برنامه‌هايش قرار داده است!
ذوب‌آهن از لحاظ تاکتيکي و شيوه بازي يکي از بهترين تيم‌هاي ايران -و شايد بهترين تيم ايران- محسوب مي‌شود. اين که «ذوب‌آهن از استقلال بهتر نيست...» معنايي دارد در مايه‌هاي اين که «استقلال بهترين تيم ايران است.» و شنيدن چنين جمله‌اي از محسن بنگر واقعا جالب توجه است.
تعريف و تمجيد از مهدي رحمتي باعث ناراحتي دروازه‌بان پرسپوليس شده بود. حالا تعريف و تمجيد از تيم استقلال اگر باعث ناراحتي کل پرسپوليسي‌ها شود جاي تعجب نخواهد داشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سوتی محسن بنگر