عرضه ال‌جی G5 با قابلیت Magic Slot و دوربین دوگانه


انتظار می‌رود پرچمدار آینده LG از مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون 820 با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530، حافظه رم به میزان 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه برخوردار باشد.

بر اساس اطلاعات دریافت شده از یک منبع ناشناس، LG G5 تعدادی از مشخصات گوشی‌های هوشمند V10 و G4 را درکنار هم خواهد داشت تا به بهترین محصول کمپانی LG تبدیل شود. صفحه نمایش اصلی G5 کوچک‌تر از صفحه نمایش 5.5 اینچی G4 و به اندازه 5.3 اینچ با رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود که در بالای آن یک صفحه نمایش ثانویه با رزولوشن 60 در 1040 مشابه با آنچه در V10 دیده‌ایم، وجود دارد. در پشت این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز دوگانه به همراه فوکوس لیزری و توانایی ثبت عکس‌های واید تا 135 درجه قرار خواهد گرفت؛ همچنین در جلوی LG G5 یک دوربین 8 مگاپیکسلی به منظور ارتباط تصویری و ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده و سنسور اثر انگشت با طراحی مشابه Nexus 5X نیز در قسمت پشتی آن پیش‌بینی شده است.

lg g5

انتظار می‌رود پرچمدار آینده LG از مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون 820 با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530، حافظه رم به میزان 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه برخوردار باشد. باتری 3000 میلی آمپری G4 با یک نمونه کوچک‌تر 2800 میلی‌آمپری تعویض شده است اما انتظار می‌رود با توجه به مصرف پایین‌تر چیپست اسنپدراگون 820 نسبت به نسل قبلی خود و ویژگی‌های ذخیره نیروی اندروید 6 (که در هنگام غیر فعال بودن گوشی برنامه‌ها را به حالت خواب می‌برد)، زمان روشن ماندن گوشی، حتی با این باتری کوچک‌تر، بالاتر از پرچمدار قبلی باشد.

یک قابلیت جدید که Magic Slot نامیده می‌شود، به کاربران LG G5 اجازه توسعه توانایی‌های برخی از سخت‌افزارهای دستگاه را می‌دهد؛ مثلا کاربران می‌توانند به دوربین جلو توانایی ثبت تصاویر 360 درجه را اضافه کنند یا این که از یک صفحه کلید qwerty به همراه گوشی استفاده کنند.

در مورد تاریخ معرفی پرچمدار آینده کمپانی LG اطلاعات دقیقی در دست نیست فقط احتمال می‌دهیم که این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال آینده معرفی شود.

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
برخلاف ادعای شرکت ال‌جی، گوشی ال‌جی G5 تمام‌فلزی نیست