علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هدیه ویژه به بازیکنان تیم ایران/ 30 ثانیه سکوت پیش از آغاز بازی


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال گوام و ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات از ساعت 9 صبح به وقت تهران در مجموعه ورزشی «دددو» آغاز می‌شود که حواشی پیش از این بازی را در زیر می‌خوانید:

* تیم ملی فوتبال ایران یك ساعت پیش از دیدار با گوام وارد ورزشگاه شد.

* در بدو ورود ملی‌پوشان، گردن بندهایی از جنس سنگ‌های اقیانوس آرام به بازیكنان اهدا شد.

* دقایقی بعد از ورود تیم ایران، اعضای تیم گوام وارد ورزشگاه شدند. داوران بازی هم زودتر از دو تیم به استادیوم آمدند و از زمین بازدید كردند.

* امكانات رفاهی خوبی برای تماشاگران تهیه شده و تماشاگران گوامی می‌توانند از غرفه‌های تعبیه شده در قسمت VIP لباس‌های تیم گوام را خریداری كنند.

* والنتیرهای پرتعدادی با تی شرتهای صورتی رنگ مسوولیت هماهنگی امور جانبی بازی را بر عهده دارند.

* هوا در گوام ساعتی قبل از بازی بسیار گرم است. هوا پیش از آغا بازی ٣٢ درجه سانتی گراد است و رطوبت هوا در حال حاضر حدود ٧٠ درصد است. باد شدیدی هم در حال وزیدن است.

* قرار است بنا بر دستورالعمل فیفا پیش از شروع بازی به احترام قربانیان حادثه تروریستی پاریس سی ثانیه سكوت انجام شود. این دستورالعمل شب گذشته به كنفدراسیون‌ها ابلاغ شد تا در تمامی بازیهای این هفته انتخابی جام جهانی سی ثانیه سكوت انجام گیرد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه بازیکنان تیم ملی ایران بعد از بازی ایران -امارات