سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شاخص کل بورس از کانال ۶۳ هزار واحدی خارج شد/ افت ۱واحدی شاخص


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در پایان معاملات امروز یکشنبه بورس تهران، شاخص کل بورس ۱ واحد افت کرده و از کانال 63 هزار واحد خارج شده و به رقم 62 هزار و 999 واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم‌وزنی امروز 14 واحد افت کرده و به 9 هزار و 699 واحد رسید و ارزش روز بازار به بیش از 273 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از 515 میلیون برگه بهادار شامل سهام و حق تقدم در قالب 30 هزار نوبت معامله و به ارزش 69 میلیارد تومان دادوستد کردند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی، ارزشی بدون تغییر در رقم 24 هزار و 648 واحد ایستاد. شاخص قیمت با معیار وزنی 12 واحد افت کرده و به 8 هزار و 260 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با 58 واحد افت به 70 هزار 183 واحد و شاخص بازار اول بورس با 7 واحد رشد به 43 هزار و 984 واحد و شاخص بازار دوم با 48 واحد کاهش به 138 هزار و 386 واحد رسید.

امروز نمادهای فولاد، تاپیکو، پتروشیمی پردیس و ملی‌مس در تقویت شاخص بورس تأثیرگذار بوده و نماد کشتیرانی جمهوری اسلامی و بانک پاسارگاد در کاهش شاخص اثر داشته‌اند.

نمادهای مورد علاقه فعالان بورس امروز شامل بانک ملت، ایران‌خودرو، بانک صادرات ایران، پالایش نفت بندرعباس، پلی‌اکریل، پارس خودرو و سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تأمین بودند.

به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل با یک واحد کاهش به 700 واحد رسید، ارزش بازار اول و دوم فرابورس به بیش از 47 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از 66 میلیون برگ بهادار در قالب 12 هزار نوبت معامله و به ارزش 281 میلیارد تومان، یعنی حدود 4 برابر ارزش معاملات بورس تهران، دادوستد کردند.

امروز نمادهای سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه ایرانیان، پالایش نفت لاوان، پالایش نفت تهران، بانک دی، قند شیروان، قوچان و بجنورد و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از نمادهای پربیننده مورد علاقه فعالان بوده است.

امروز نمادهای زاگرس، شتران و شاوان در تقویت شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نمادهای میدکو، ذوب، پترول و شپاس در کاهش شاخص اثرگذار بوده‌اند.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
افت شاخص بورس به کانال 62 هزار واحد