سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر سید احمد خاتمی درباره برنامه خندوانه


نظر سید احمد خاتمی درباره برنامه خندوانهایسنا/ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه خندوانه گفت: چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده ای است، اما نه با شکستن حریم‌ها.

آیت الله"سیداحمد خاتمی" عصر امروز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه در گردهمایی بسیجیان کرمان در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به اینکه نخستین بار بعد از انتخابات است که در خدمت بسیجیان هستم، اظهار کرد: انتخابات 7 اسفندماه سال 94 ، به حق انتخابات بسیار خوبی در کل کشور بود، به گونه ای که مشارکت 60 درصدی مردم را داشتیم و این عدد در دنیا کم نظیر است.

وی افزود: در کشورهای اروپایی حداقل حضور 20 تا 30 درصد و حداکثر آن حدود 50 درصدی در انتخابات است اما در انتخابات اخیر جمهوری اسلامی شاهد حضور 60 درصدی واجدین شرایط بودیم.

انتخابات امتحان بصیرت است

خاتمی با اشاره به اینکه انتخابات امتحان بصیرت است، تصریح کرد: این دوره سوم است که بنده به عنوان نماینده شما مردم شریف کرمان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده اما هیچ دوره ای به اندازه این دوره انتخابات، تخریب وجود نداشت، اما بنا ندارم تلخی های دوران انتخابات را به رخ بکشم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تبلیغاتی که بر ضد وی در دوران انتخابات شده بود، اظهار کرد: آمریکا و رسانه های غربی هر شب اعلام می کردند که به «خاتمی» رای ندهید، همچنین همفکران داخلی نیز در شبکه های مجازی این چنین می کردند اما رای شما مردم، مشت محکمی به دهان یاوه گویی آنها بود و نشان دهنده بصیرت شما مرم غیور کرمان بود و شما آمریکا و انگلیس را افسرده کردید، همچنین همفکران آنها را نیز افسرده ساختید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمار بسیجیان کشور تصریح کرد: در کشور از هر 4 نفر یک نفر بسیجی می باشد اما در کرمان از هر 3 نفر یک بسیجی است و این انتخابات نتیجه خروجی تفکر بسیجی بود. این آغاز راه بود و شما خوبان نشان دادید همچنان قهرمانانه در دفاع از ولایت ایستاده اید.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام کاظم (ع) و زندان هایی ایشان، اذعان کرد: شهادت درس مقاومت است و باید توجه داشته باشد که امام کاظم (ع) در دوران زندانی خود، خم به ابرو نیاورد و اکنون شرایط ما این چنین است و دقیقا همان اهدافی که هارون در سخت گیری به امام کاظم(ع) داشت، همان سخت گیری ها آمریکا اکنون نسبت به ما دارد.

ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه، این هارون نارشید اکنون آمریکا، دولت نوکر آمریکا، عربستان و بحرین است، ادامه داد: آنچه امروز از امام کاظم(ع) می آموزیم، مساله مقاومت در برابر حق است و همه باید بدانند که ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست اما امروز کسانی در فکر تغییر این ریل هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بعد از امام راحل این ریل را ادامه دادند و اکنون برخی ها در صدد تغییر این ریل می باشند و در این زمانه هوشیاری مردم و بسیجیان را طلب می کند، افزود: نخستین ریل انقلاب؛ خدا، معنویت و عشق به خدا بود و نسل اول انقلاب به یاد دارند که انقلاب از کجا شروع شد، جزء اینکه مساجد، اوج انقلاب ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی اضافه کرد: عشق به خدا مردم را به صحنه کشاند و 37 سال است که مردم در این مسیر گام برداشته اند و این ریل است که انقلاب را نگه می دارد و حکومت ماموریت نگهداشتن و تقویت ریل معنویت را دارد.

خاتمی با اشاره به اینکه دشمن با کمک فضای مجازی درصدد تغییر این ریل می باشند، ادامه داد: حتی از طریق موبایل می خواهند سبک زندگی مردم را تغییر دهند. خانواده ها بدانند که آمریکا از طریق فضای مجازی یک جنگ نرم تمام عیار را راه انداخته است.

پاسخ رییس دانشگاه به اقامت مشترک دختر و پسر در یک خوابگاه

وی با بیان آنکه، دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ عمومی خانواده هستند، اظهار کرد: در این تغییر ریل، اختلاف محرم و نامحرم عادی می شود این در حالی است که طبق اعتقادات ما نباید دختر و پسر جوان نامحرم با یکدیگر در ارتباط باشند اما متاسفانه امروز شاهد هستیم در یکی از دانشگاه ها، در خوابگاه دختران، پسر زندگی می کند و وقتی از رییس دانشگاه توضیح خواستیم می گوید بایستی پسر و دختر راه تعامل و تفاهم را یاد بگیرند.!!

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به آنکه، تغییر ریل اختلاف محرم و نامحرم، یک ضد ارزش می باشد، اظهار کرد: متاسفانه بدحجابی دیگر در جامعه عادی شده است. صدا و سیما، دانشگاه است؛ به گونه ای که می توانند به مجری و بازیگر بگویند که این سیمای جمهوری است و پوشش خود را درست کنید.

وی با اشاره به برنامه خندوانه ، گفت: چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده ای است، اما نه با شکستن حریم‌ها.

شاد نگه داشتن مردم نباید خلاف روش‌های دینی ما باشد

خاتمی با بیان اینکه اگر این ریل تغییر کند از انقلاب چیزی نخواهد ماند، افزود: وقتی حساسیت دینی کاسته شود، نتیجه آن تغییر ریل انقلاب به صورت آهسته خواهد بود. هرگز نمی گویم که مسئولین صدا و سیما در قصد تغییر ریل می باشند اما معتقدم شاد نگه داشتن مردم نباید خلاف روش‌های دینی ما باشد.

وی با بیان اینکه، عرصه حاکمیت ولی فقیه دومین ریل انقلاب می باشد، تصریح کرد: در چندین اصل قانون اساسی، مساله ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب اسلامی بیان شده است و اگر روزی این ریل برود، نظام ما، نظام طاغوتی خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به اوایل انقلاب که رادیو بی بی سی، رهبر سازی می کرد، اظهار کرد: به گونه ای که شیوه مقابله با ولایت در آن زمان رهبر سازی مصنوعی بود اما اکنون رنگ باخته است.

تنها کسی که می تواند کشور را جمع و جور کند، مقام معظم رهبری است

وی عنوان کرد: تنها کسی که می تواند کشور را جمع و جور کند، مقام معظم رهبری می باشد و این حقیقتی است که همه به آن اذعان دارند و همه می دانیم که اگر رهبر نباشد مشکلات ما بیش از بغداد، سوریه و لبنان خواهد شد.

خاتمی اذعان کرد: در زمان گذشته، منافقین و نهضت آزادی ها بر علیه رژیم شاه اقدامات زیادی انجام دادند و به زندان رفتند اما شاه سرنگون نشد. اما زمانی که یک مرجع و ولی فقیه همچون امام راحل آمدند این قطرات را جمع و به دریا و سیل تبدیل نمودند، به گونه ای که این سیل کاخ 2500 ساله را از بین برد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در جنگ جهانی دوم قحطی غوغا می کرد، به گونه ای که نان آلوده به خاکستر به خورد مردم می دادند اما در 8 سال جنگ تحمیلی حتی یک روز هم کشور رنگ قحطی و بحران را ندید و این عین ولایت فقیه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، نباید ریل ولایت فقیه تغییر پیدا کند، گفت: همه بدانند کسانیکه شعار ولایت فقیه می دهند اما عملکرد آنها طبق ولایت فقیه نباشد، از چشم مردم خواهند افتاد.

«لا اله الا الله»، همان مرگ بر آمریکاست

وی با اشاره به نفرت از استکبار و آمریکا، ریل سوم انقلاب است، تصریح کرد: نفرت از استکبار ریلی است که قرآن بر سر راه ما قرار داده است، به گونه ای که «لا اله الا الله»، همان مرگ بر آمریکاست و این ریل را امام راحل بنا نموده است.

خاتمی ادامه داد: برخی اذعان می کنند، اواخر عمر امام راحل، نامه‌ای به ایشان نوشتم که مشکل آمریکا را حل کنید، نامه شما محال است که به امام نرسیده باشد، اما امام جواب شما را دادند یا خیر؟ مطمئنا امام جواب آن نامه را نداده اند، اگر امام جواب نامه را داده بودند، قطعا در صدر لیست سایت های شما قرار می گرفت و معنایش این است که امام با بغض از آمریکا، از دنیا رفت.

وی با اشاره به اینکه چه زمانی شعار مرگ بر آمریکا شروع شد، اظهار کرد: زمانی امام فرمودند« آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، اما بعضی‌ها در هفته قبل اعلام کردند که باید از مردم بخواهیم دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» سر ندهند. اما من از آنها می‌پرسم که آیا شیطنت آمریکا کم شده که شما چنین تقاضایی دارید.

شیطنت آمریکا امروز 37 برابر گذشته شده است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیطنت آمریکا امروز 37 برابر گذشته شده است اظهار کرد: سوریه را چه کسی به این روز انداخته به طوریکه 10 میلیون آواره تا کنون دارد؟. کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به تکفیری‌ها، ایجاد داعش آدم کش از چه کسانی بوجود آورده اند؟ کلینتن می گوید دولت آمریکا بوجود آورده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تبیین کرد: در کدام جنایت دنیا، پای آمریکا وسط نبوده است؟ آن وقت افرادی بی‌صبرانه در انتظار این هستند که شعار «مرگ بر آم


ویدیو مرتبط :
انتقاد های احمد خاتمی از سید محمد خاتمی