فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سریال انتخاباتی تلویزیون کلید خورد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا جودی تهیه کننده «غیرعلنی» با اعلام خبر آغاز تصویربرداری مینی سریال «غیرعلنی» گفت: این سریال دیروز بعد از ظهر وارد مرحله تصویربرداری شد و با ضبط پلان‌های خارجی با بازی برزو ارجمند در نقش امیر رضا ادامه یافت. ضبط پلان‌های خارجی تا دو روز ادامه دارد و پس از آن ضبط سکانس‌های داخلی دفتر نشریه را با بازی برزو ارجمند، متین ستوده و افشین نخعی آغاز می‌کنیم.

جودی با اشاره به تدوین همزمان «غیر علنی» افزود: پیش بینی می‌شود تصویربرداری تا نیمه بهمن ادامه یابد و با تدوین و صداگذاری همزمان با تصویر برداری کار با کیفیتی به آنتن برسد.

داستان «غیر علنی» مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند اما در این مسیر دچار چالش‌هایی می‌شود.

بازیگران «غیرعلنی» شامل برزو ارجمند، متین ستوده، بهاره رهنما، علی دهکردی، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و سیروس عبدلی (تصویربردار)، بابک اخوان (صدابردار)، سید علی هاشمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، المیرا شرافتیان و حسین امیری (دستیاران کارگردان)، بهرام جلالی (مدیر تولید)، مهدی جودی (تدوین گر)، حسین مجد (طراح صحنه و لباس)، احسان روناسی (طراح گریم) و سهیلا کاشفی (منشی صحنه) از عوامل پشت دوربین این مینی سریال هستند.

مینی سریال «غیرعلنی» در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!