فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همکاری حوزه هنری و جشنواره سراسری تئاتر مقاومت


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حوزه هنری به عنوان پایگاه فکری انقلاب اسلامی در برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت مشارکت دارند.

به این ترتیب تالار های مهر و اندیشه به دو اثر منتخب بخش میهمان و بخش ویژه منا اختصاص پیدا کرد.

تماشاخانه مهر میزبان اجرای عمومی نمایش «تاریخ انقضا» نوشته کاوه مهدوی و به کارگردانی مریم معترف است که از هم اکنون و در طول برگزاری جشنواره میزبان هنرمندان و شرکت کنندگان این دوره از رویداد هنری تئاتر مقاومت خواهد بود همچنین نمایش «پله پله تا ملاقات» نوشته میلاد اکبرنژاد، طراحی علی براتی و کارگردانی نادر رجب پور در تالار اندیشه هفته اول آذر ماه منتخب بخش ویژه منا اجرای عمومی خواهد داشت.

حوزه هنری همچنین در بخشی از امور تبلیغی و چاپ این جشنواره مشارکت خواهد داشت.

نمایش «تاریخ انقضا» از 17 آبان ماه تا 10 آذر ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری ساعت 19 بر صحنه خواهد بود.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از 31 شهریور تا هفتم آذر 1394 در حال برگزاری است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری