سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هجمه درباره وظایف شورای نگهبان جرم است/ حکم بدوی پرونده بیمارستان خمینی‌شهر صادر شده است


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در ادامه نودمین نشست خبری خود در خصوص اخرین وضعیت پرونده بیمارستان خمینی شهر گفت: حکم بدوی صادر شده است و در آن انفصال و محرومیت‌هایی برای خاطیان در نظر گرفته شده است اما از آنجا که حکم قطعی نیست نمی‌توان از جزییات آن صحبت کرد.

وی همچنین در خصوص هجمه‌هایی به شورای نگهبان و اقدامات قوه قضائیه در این خصوص گفت: اینگونه سخنان در خصوص عملکرد شورای نگهبان دو دسته هستند که یک دسته که در خصوص وظایف شورا همچون تأیید صلاحیت است خلاف قانون و جرم است و مدعی‌العموم یا شخص حقیقی و حقوقی دیگری به قوه قضائیه شکایت کند و قوه قضائیه آن را پیگیری می‌کند.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: اتفاقا چند مورد از مواردی که قبلا عرض کردم که به قوه قضائیه خواسته شده‌اند جز همین شکایت‌های مدعی‌العموم در این خصوص بوده‌اند.

اژه‌ای خاطر نشان کرد: برخی نیز تنها شورای نگهبان را نقض کردند که موضوعی جدا است و باید نقد را تحمل کرد و در صورت لزوم پاسخ آن را داد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/NKRITH


ویدیو مرتبط :
حکم پرونده مهدی هاشمی تا پایان سال صادر می شود