فروش ویژه پاوربانک در جشنواره پاییزی محصولات پایونیر بردپرداز در دیجی کالا با تخفیفات شگفت انگیز و جوایز ارزشمند


پایونیر برندی محبوب که کیفیت راتضمین می‌کند.امروزه بدلیل گستردگی کاربرد گوشی‌های هوشمند و تبلت این تجهیزات به ابزارهای چندکاره و حیاتی تبدیل شده‌اند ، اما این محصولات توان مصرفی زیادی دارند و طول عمر باتری آن‌ها عموما کم است ، حجم باتری‌های دستگاه‌های هوشمند نیز بالطبع افزایش پیدا کرده ، اما باز هم ممکن است در صورت استفاده زیاد با کمبود شارژ باتری روبه‌رو شویم .

امیدواریم به کمک این مطلب که از سوی شرکت برد پرداز رایانه تنها نمایندگی محصولات Pioneer به شما تقدیم می‌شود تا بتوانید ، بر اساس نیاز خود، پاور بانک‌تان را به بهترین شکل انتخاب کنید. در ادامۀ متن با ما همراه باشید.

کمپانی پایونیر ( Pioneer ) برای رفع این نقص و محدودیت ، اقدام به تولید باتری‌های قابل حمل و جیبی APS-AP8000و APS-AP12000 کرده است . این مدل دارای ظرفیت بالایی بوده و می‌تواند به‌ عنوان پشتیبانی عالی برای دستگاه‌های هوشمند مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

پاوربانک

هسته اصلی پاوربانک پایونیر را باتری لیتیوم پلیمر تشکیل می دهد . این باتری‌ها علاوه بر داشتن ظرفیت واقعی دارای 2 پورت یکسان 4/2 آمپری نیز می باشند

که از هر 2 پورت می توان بصورت همزمان برای شارژ Iphone ، S6 ، G4 و ... استفاده نمایید .

این در حالی است که کمپانی پایونیر برای حفظ ایمنی در هنگام اتصال و انفصال موبایل از پاوربانک علاوه بر استفاده از کلید قطع و وصل بر روی دستگاه از یک مدار قطع کننده اتوماتیک نیز استفاده نموده که در صورت شارژ کامل موبایل و یا شارژ کامل پاوربانک بصورت اتوماتیک قطع گشته و به حالت STAND BY می رود و به شما این امکان خاطر را می دهد که نه تنها باتری دستگاههای شما آسیب نمی بیند و عمر بیشتری خواهد داشت بلکه از خطر انفجار باتری نیز جلوگیری می کند.

همچنین توسط نشانگرهای موجود بر روی پاوربانک می‌توانید از میزان شارژ دستگاه خود مطلع شود و در صورت نیاز آن را شارژ کنید.

پاوربانک

از مزایای پاوربانک پایونیر این است که در مدل 12000 میلی آمپرساعت ، یک شارژ مخصوص همراه قرار داده شده که شما با آسودگی خاطر می توانید پاوربانک خود را شارژ کنید که باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

پاوربانکمشخصات فنی APS-AP8000:

Accessory:

One micro USB 2A cable

Power:

پاوربانکRated input : DC5V / Maximum 1.8A Rated output : DC5V / Maximum 2.4A Minimum output capacity : 4800mAh Battery capacity : 8000mAh Battery type : Lithium-polymer battery

Packing Dimemsions:

Packaging type : Blister Number of products included : 1 Product dimensions (W x H x D) : 78 x 124 x 18 mm Packing dimensions (W x H x D) : 120 mm × 180 mm × 45 mm Nett weight : 204 g Gross weight : 300 g پاوربانک مشخصات فنی APS-AP12000:

Accessory:

پاوربانکOne micro USB 2A cable for charging only Travel charger User manual

Power:

Battery type: Lithium-polymer battery Battery capacity: 12000mAh, 3.7V Rated input: DC5.0V/2A Rated output: Port1/2.1A , Popt2/2.1A operation temperature: 0 ~ +40°C Product dimensions (W x H x D): 88 x 127 x 20.5 mm Net weight: 310 g

شما می‌توانید پاوربانک‌های پایونیر را از تاریخ ۱ تا ۴ آذر با تخفیف شگفت انگیز در جشنواره فروش محصولات پایونیر شرکت بردپرداز رایانه از دیجی کالا تهیه فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز