سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه مشهد: استکبارستیزی دانشجویان ناشی از بصیرت و آگاهی آنان است


به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد افزود: روز پر افتخار 16 آذر حامل پیام استکبارستیزی دانشجویان برای تمام جهانیان است.
وی اظهار کرد: چهره استکبارستیز دانشجویان همیشه در بین چهره های دیگر نمایان تر است.
وی گفت: 16 آذر سرآغاز مبارزه دانشجویان با استکبار در فرهنگ سیاسی جامعه تثبیت شده و شهدای این روز انقلاب بزرگی را در سراسر ایران اسلامی رقم زدند.
آیت الله علم الهدی افزود: جنبش دانشجویی و شهدای 16 آذر نقطه عطفی در استکبارستیزی ملت ایران است و به همین دلیل دشمنان در صدد خاموش کردن این جنبش هستند.
وی اظهار کرد: با شهادت دانشجویان در 16 آذر این جنبش نه تنها خاموش نشد بلکه با قوت بیشتر رشد کرد و با گذشت 62 سال این جنبش هر روز توسعه می یابد و مبارزه علیه استکبار با توان بیشتر ادامه دارد.
وی ادامه داد: افرادی بر این باورند که دانشگاهیان باید در مقابل استکبار سکوت کنند و دانشگاه صرفا یک فضای آموزشی باشد در حالی که جنبش دانشجویی و استکبارستیزی دانشجویان نشان از بصیرت آنان دارد و هیچگاه در مقابل استکبار سکوت نخواهند کرد.
امام جمعه مشهد گفت: استکبار بر این باور است که با سرکوب هر جنبش انقلابی می تواند به نتیجه دلخواه خود برسد اما چنین نیست و این یک خیال باطل است.
وی افزود: دانشجویان صاحب رسالت و آینده سازان این کشور هستند و تفکر و بصیرت انقلابی لازمه همه دانشجویان است.
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: برخی درصدد هستند جنبش دانشجویی را مخالف آرامش عنوان کنند و می گویند جنبش دانشجویی با فضای امن دانشگاه منافات دارد.
وی ادامه داد: این در حالی است که تمام منافع ملی ما به جنبش و استکبارستیزی بستگی دارد و هرچه استکبارستیزی ما توسعه پیدا کند، عزت و اقتدار ما نیز بیشتر خواهد شد.
وی گفت: عده ای عیاش که به دنبال فضای امن برای خود هستند می گویند ما از انقلاب خسته شده ایم اما در متن نظام قرار دارند.
امام جمعه مشهد خطاب به آنان افزود: اگر در پاسداری از انقلاب اسلامی خسته شده اید چرا در متن نظام قرار دارید و خود را برای انتخابات مطرح می کنید؟
وی اظهار کرد: این افراد اگر آگاهانه این سخنان را بیان می کنند، خائن هستند و افراد خسته از انقلاب باید از نظام و انتخابات خارج شوند.
هم اکنون 6500 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی تحصیل می کنند.
7502 / 6053/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجمع دانشجویان شیراز مقابل دفتر امام جمعه و استانداری