بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم پنجشنبه شب با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، در این مراسم علاوه بر مسئول روابط عمومی کل سپاه، امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و عموم مردم حضور داشتند.

امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر مقام شامخ شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عنوان مدافعان حرم شرکت کردند و به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور افزود: دفاع و جهاد و تقدیم کردن شهدا در راه اسلام و قرآن همه به اذن ولی فقیه و ولایت در کشور بوده است و این جایگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی به مصیبت‌های وارد شده به اهل بیت(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه راه سرخ شهادت همیشه باز خواهد بود، تصریح کرد: آنچه سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است تقدیم خون شهدای ما در راه نظام و انقلاب است که آن را بیمه کرده است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مصایب حضرت سیدالشهدا(ع)، ادامه داد: مصیبت‌های وارده به اهل بیت(ع) با مصیبتی که بر امام حسین(ع) وارد شد، متفاوت بود. آن حضرت را به طرز فجیعی به شهادت رساندند و اهل بیت او را اسیر کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: بحث ولایت فقیه امروز مطرح نشده است بلکه زمان اعزام امام علی(ع) به سرزمین حبشه به عنوان مبلغ در زمان پیامبر اکرم(ص) به عنوان ولی فقیه آن زمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه مسئله امروز نیست بلکه ریشه آن در تاسیس تشیع قرار دارد که توسط اهل بیت(ع) و امامان معصوم ترسیم شده و امروز در جمهوری اسلامی نیز اجرایی می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار شریف و مداحی همراه بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دیدار پدر شهدای مدافع حرم در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی