ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ارزیابی مدعیان وزن های 66، 85 و 98 كیلوگرم در جام جهانی كشتی فرنگی


به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون كشتی، در این جلسه مقرر شد «قاسم رضایی» و «مهدی علیاری» در جام جهانی 2016 در شیراز شركت كنند و در صورتی كه امكان ارزیابی نفر برتر از سوی شورای فنی فراهم نشد، بنا به تشخیص شورا، پس از اتمام مسابقات جام جهانی، بلافاصله دو كشتی گیر موردنظر، رقابت انتخابی را در همان روز یا روز آینده بدون وزن كشی دوباره برگزار كنند.
در مورد وزن 66 كیلوگرم نیز مقرر شد «امید نوروزی» و «مهدی زیدوند» در جام جهانی حضور یابند و در صورت نبود امكان ارزیابی شفاف شورای فنی از كشتی گیران مذكور، دو فرنگی كار در تورنمنت بین المللی پیت لازینسكی لهستان شركت كرده تا نفر شایسته پوشیدن تیم ملی مشخص شود.
همچنین مقرر شد در وزن 85 كیلوگرم، «حسین نوری» و «حبیب الله اخلاقی» در جام جهانی شركت كنند و شورای فنی پس از انجام مسابقات دو كشتی گیر یاد شده، بنا بر پیشنهاد كادر فنی نسبت به ارزیابی خود در خصوص تشخیص كشتی گیر برتر این وزن برای حضور در رقابت های المپیك اقدام خواهد كرد.
پیش از این شورای فنی «سعید عبد ولی» را به عنوان نماینده وزن 75 كیلوگرم در المپیك ریو انتخاب كرده بود.
تیم ملی كشتی فرنگی هنوز موفق به كسب سهمیه در وزن های 59 و 130 كیلوگرم نشده و قرار است «حمید سوریان» و «بشیر باباجان زاده» در رقابت های كسب سهمیه المپیك كه سوم اردیبهشت در شهر اولان باتور مغولستان با حضور نمایندگان همه كشورهای جهان برگزار می شود، حضور یابند.
به سه نفر برتر این مسابقات سهمیه المپیك داده خواهد شد.
جام جهانی كشتی فرنگی سال 2016 با حضور هشت تیم برتر پیكارهای قهرمانی سال 2015 جهان اواخر اردیبهشت ماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.
ورزشی**1067**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فینال وزن 66 كیلوگرم رقابتهای جهانی دانمارک