ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی تیم ملی بعد از ماندن پشت در ورزشگاه: ما را دیدند و با بی‌اعتنایی از کنارمان رد شدند/ می‌خواستیم به تهران برگردیم


مهرداد خانبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه همراه با اوسیانو کروز، دن گاسپار و دکتر دیه‌گو برای تماشای بازی صبای قم و پرسپولیس به شهر قم سفر کرده بودند، اما آنها را به ورزشگاه راه ندادند، اظهار داشت: طبق معمول همیشه زودتر از آغاز بازی به ورزشگاه رفتیم و برای این بازی هم کمی زودتر به ورزشگاه یادگار امام (ره) رسیدیم. 40 دقیقه قبل از آغاز بازی به ورزشگاه رسیدیم، اما در ورودی‌های ورزشگاه تمام افراد حضور داشتند، غیر از افراد مرتبط با فوتبال که ما را به ورزشگاه راه دهند.

وی افزود: در حالی که مقابل ورزشگاه بودیم و می‌خواستیم به داخل ورزشگاه برویم، کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال استان قم یا یکی از رؤسای این استان که او را به خوبی نمی‌شناسم، ما را دید و با بی‌اعتنایی از کنارمان رد شد. این در حالی است که بازی صبای قم و پرسپولیس بازی مهمی برای کادرفنی تیم ملی محسوب می‌شود و لیست تیم ملی پس از این بازی اعلام خواهد شد. بدون اینکه ما اشتباهی برای آمدن به ورزشگاه داشته باشیم، از حضورمان در ورزشگاه ممانعت کردند.

آنالیزور و عضو کادرفنی تیم ملی خاطرنشان کرد: بعضی از شهرها و هیئت‌های فوتبال استانی هنوز برای برگزاری بازی‌های بزرگ آماده نیستند. بی‌نظمی حرف اول را در VIP بعضی ورزشگاه‌ها می‌زند و هر شخصی غیر از کسانی که مرتبط باشند در جایگاه نشسته‌اند. امروز اتفاق خوبی رخ نداد و مسئولان ورزش استان قم به مربیان تیم ملی بی‌اعتنایی کردند و مشغول سرپرستی کار دوستان خودشان بود.

خانبان که قبل از آغاز بازی به شدت از اتفاقات رقم خورده ناراحت بود، خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی به دلیل این بی احترامی‌ها تصمیم گرفته بود به تهران بازگردد و این بازی را از دی وی دی تماشا کند، اما در نهایت دقیقه 14 بازی وارد ورزشگاه شدیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چُرت عصرانه مربی تیم ملی در ورزشگاه آزادی