سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر بی خطر؛ معرفی اپلیکیشن های مناسب مسافرت و ایران گردی [قسمت چهارم]


سفر بی خطر؛ معرفی اپلیکیشن های مناسب مسافرت و ایران گردی [قسمت چهارم]

تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی است تا همراه با خانواده، از شهر و دیارمان خارج شویم؛‌ دل به جاده بزنیم و به گوشه گوشه ایران عزیز و زیبایمان سفر کنیم. گربه دوست داشتنی ما 1.648.195 کیلومتر مربع مساحت دارد و وجب به وجب خاکش پر از شکوه و شگفتی است. پس خوشا به حال کسانی که زیستن بر این سرزمین کهن را قدر می دانند و فرصت سفر به گوشه و کنارش را مغتنم می شمرند.

اگر برای تعطیلات امسال قصد سفر کرده اید، مطمئنا برای بازدید از شهرها و مکان هایی که تا به حال در آنها نبوده اید، به یک راهنمای خوب نیاز دارید. اپلیکیشن های موبایل می توانند گزینه مناسبی برای این کار باشند؛ ابزاری کم حجم، پر محتوا و همیشه در دسترس که می توانید اطلاعات بسیار با ارزشی از آنها برای سفرهای نوروزی تان استخراج کنید تا سفری عالی و به دور از دردسر داشته باشید.

برای آشنایی با اپلیکیشن هایی که می توانند در ایران گردی به کارتان بیایند، چهار مطلب ویژه نوروزی برایتان آماده و در هر یک به معرفی چند نمونه از برترین های این حوزه پرداخته ایم. ضمن تبریک نوروز و آرزوی سفری خوش و بی خطر برای شما کاربران همیشه همراه، دعوت می کنیم که با این مجموعه مطالب همراه دیجیاتو باشید.

گردشگری

444

مقالات مفید وبسایت برترین ها در حوزه گردشگری، در این اپلیکیشن گردآوری شده اند تا با مطالعه شان بتوانید بهتر در مورد مقصد سفرتان تصمیم گیری کنید. بر خلاف اپلیکیشن هایی چون همگردی یا ایران ایزی تراول، گردشگری فاقد امکانات مسیریابی یا ارائه نقشه است، چرا که هدفی متفاوت دنبال می کند و آن هم چیزی نیست جز ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات گردشگری کاربر با ارائه مقالات مختصر و مفید متنی.

نکاتی در مورد ایران گردی، جهان گردی، آداب سیر و سفر و مقالاتی جالب از تجربیات توریست ها را می توانید در مجله دیجیتالی گردشگری بخوانید تا با دیدی باز و وسیع سفرتان را آغاز نمایید.

گردشگری گردشگری قیمت : رایگان سازنده : برترینها سیستم عامل : اندروید حجم : 3 مگابایت چمدان

111

درست کردن چک لیست برای انجام درست کارها می تواند احتمال فراموشی امور را به حد صفر برساند. چمدان اپلیکیشنی است که برای درست کردن چک لیست های مخصوص سفر طراحی شده تا طبق برنامه ریزی با آن، به موقع و با آسودگی خاطر به انجام تمامی کارهای لازم برای شروع سفرتان برسید.

چه سفرتان کاری باشد و چه تفریحی، می توانید چک لیست مربوط به آن را پیش از شروع در چمدان ایجاد و آیتم های مختلف (پاسپورت، ویزا، خرید بلیط هواپیما و …) را به آن اضافه کنید و همچنین برای هر کدام یادآور در نظر بگیرید. این اپلیکیشن رایگان با به افراد فراموش کار شدیدا توصیه می کنیم.

چمدان چمدان قیمت : رایگان سازنده : زورق سیستم عامل : اندروید حجم : 1.2 مگابایت چارترز

Charterz 1

با نصب اپلیکیشن چارترز خواهید دید که رزرو بلیط هواپیما برای سفر، آنچنان که فکرش را می کنید کار وقت گیر و دشواری نیست. کافیست مقصدتان را به چارترز بگویید تا برایتان بهترین و مناسب ترین پرواز ممکن را بیابد.

خوشبختانه هم کاربران iOS و هم اندروید می توانند از چارترز بهره بگیرند، البته در صورتی که هزینه این کار را پرداخته باشند. نسخه اندرویدی چارترز با قیمت 6 هزار تومان و نسخه iOS با قیمت 9400 تومان در اختیار کاربران این دو سیستم عامل قرار گرفته که به نسبت اپلیکیشن های ایرانی قیمت بسیار بالایی دارد، اما در عوض هیچ اپلیکیشن دیگری نمی یابید که به اندازه چارترز کارش را به درستی و بدون نقص انجام دهد.

چارترز چارترز قیمت : 9400 / 6000 تومان سازنده : آرمان انزان پور سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 3.4 / 0.3 مگابایت

برچسب‌ها:اپلیکیشن های ایران گردیاپلیکیشن های مناسب سفردانلود اپلیکیشن اندرویدسفرهای نوروزیمعرفی اپلیکیشن اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
نقد و معرفی اپلیکیشن ماشین گردی