سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش ۲۰ درصدی شمار تروریست های خارجی عضو داعش


کاهش ۲۰ درصدی شمار تروریست های خارجی عضو داعشمهر/ یک روزنامه انگلیسی در گزارشی از کاهش ۲۰ درصدی شمار تروریست های خارجی عضو گروه داعش در عراق و سوریه خبر داد.

روزنامه تایمز چاپ انگلیس در گزارشی اعلام کرد که طبق آژانس های اطلاعاتی آمریکا شمار تروریست های خارجی عضو گروه داعش برای نخستین بار ۲۰ درصد کاهش داشته است.
در این گزارش آمده است: واشنگتن معتقد است که شمار تروریست هایی که در عراق و سوریه حضور دارند از ۳۱ هزار نفر به ۲۵ هزار نفر کاهش یافته است. کاهش یگان های ویژه داعش بیانگر این است که شمار تروریست های خارجی که به این گروه می پیوندند کاهش یافته است.
در ادامه گزارش گفته شده است: کاهش شمار تروریست های خارجی باعث شده است مسائل دیگری همچون سربازی اجباری و به کارگیری کودکان در عملیات ها و ورود عناصر یگان های نخبه خارجی به جنگ از سوی داعش افزایش یابد.
در پایان این گزارش آمده است: هنگامی که «محمد اموازی» تروریست انگلیسی تبار داعش در حمله ائتلاف مقابله با این گروه کشته شد، داعش دچار خسارت سنگینی شد و به تغییر ماموریت عناصر خود و اماکن آنها پرداخت.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
پیرترین تروریست عضو داعش