سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی برنامه ششم توسعه در جلسه فراکسیون/لزوم اخذ کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص برنامه


ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در این جلسه موضوع ارائه برنامه ششم توسعه به مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظر اعضا بر این بود که این لایحه در واقع برنامه نیست و مجموعه‌ای از احکام است.

عبدی خاطرنشان کرد: پیشنهاد اعضا بر این بود تا نظر کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص برنامه ششم توسعه اخذ شود و پیشنهاد اعضا بر این بود که برنامه پنجم توسعه یک سال دیگر تمدید شود تا دولت لایحه برنامه ششم را به مجلس ارائه کند.

وی در پایان گفت: در این جلسه موضوع تأمین اعتبارات برای مناطق محروم از محل ماده 180 قانون بودجه نیز مطرح شد که با توجه به اینکه اعتبارات لازم به این بخش تخصیص نیافته مقرر شد تا این موضوع از طریق هیأت رئیسه مجلس دنبال شود تا این موضوع در اولویت اول کاری هیأت دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/6741IC


ویدیو مرتبط :
بررسی سیاست های اقتصادی برنامه ششم توسعه