سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انصارالله یمن: اقدام علیه المیادین نقض آشکار آزادی‌های رسانه‌ای است


انصارالله یمن: اقدام علیه المیادین نقض آشکار آزادی‌های رسانه‌ای است

تسنیم/ هیئت رسانه ای جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات عرب ست علیه شبکه المیادین، اینگونه اقدامات را نقض آشکار آزادی های رسانه ای دانست.

هیئت رسانه ای جنبش انصارلله یمن تصمیم هیئت مدیره ماهواره عرب ست برای توقف پخش شبکه المیادین از طریق این ماهواره را به شدت محکوم کرد.

این هیئت در بیانیه ای اعلام کرد که اینگونه اقدامات، نقض آشکار آزادی‌های رسانه‌ای و تلاش برای خفه کردن صدای حقیقت و جلوگیری از آزادی بیان است و سابقه ای خطرناک علیه هر رسانه عربی که به کار حرفه ای در جهت منافع امت پایبند است، محسوب می شود.

در این بیانیه آمده است که تصمیم در حق شبکه المیادین، تلاش شکست خورده جدیدی برای از بین بردن و مخفی کردن حقایق و دور کردن اندیشه ای است که به دنبال دفاع از فرهنگ و تمدن ملتها است و به حق آزادی بیان که در قوانین و منشورهای بین المللی پایبند است.

هیئت رسانه ای انصارالله در این بیانیه از عملکرد حرفه ای شبکه المیادین و نقش آن در برملاکردن جنایت عربستان علیه یمن و به تصویر کشیدن درد و رنج شهروندان یمنی در پی محاصره ظالمانه و نیز رسواسازی جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و جنایات تروریستها در سایر کشورهای عربی و اسلامی تمجید و قدردانی کرد.

این هیئت همچنین صمن اعلام همبستگی خود با المیادین از مدیریت این شبکه خواست که به کار حرفه ای و آزاد خود در انتقال حقایق ادامه داده و از صدای شهروندان در همه جا بویژه صدای مقاومت کنندگان در برابر ظلم و تروریسم پشتیبانی کند.

هیئت اطلاع رسانی انصارلله همچنین از همه مؤسسات رسانه ای و سازمانهای بین المللی خواست که این تصمیم مخالف با همه قوانین و منشورهای بین المللی را محکوم کنند و در کنار المیادین بایستند و بر هیئت مدیره ماهواره عرب ست برای توقف اقدامات زورگویانه آن علیه المیادین فشار بیاورند.

شبکه المیادین، یک شبکه ماهواره ای عربی است که وابسته به موسسه اطلاع رسانی المیادین بوده و مدیریت آن بر عهده غسان بن جدو مقر اصلی آن در بیروت است و در پایتخت های کشورهای مختلف مانند لبنان، ایران، ترکیه ، آمریکا، انگلیس، چین ، مصر و تونس دفاتر نمایندگی دارد و به طور رسمی از یازدهم ژوئن سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت ماهواره ای عرب ست به منظور توقف پخش المیادین، در صدد فسخ قرارداد خود با دولت لبنان و انتقال ایستگاه پخش خود از منطقه جوره البلوط در منطقه متن بیروت به امان پایتخت اردن است.


ویدیو مرتبط :
استاد رحیم پور ازغدی-نقض آشکار حقوق بشر در عربستان!