ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کری عجیب دو هوادار استقلال و فولاد به وسیله پرچم/حمایت عجیب طرفداران استقلال از رحمتی با یک بنر


به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از ساعت 16 و 20 دقیقه در حالی در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار می‌شود که حدود 4 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. نزدیک به 2 هزار نفر از هواداران استقلال در گوشه‌ای از ورزشگاه مستقر شده و مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند.

* هواداران تیم استقلال بنر بزرگی از بهنام برزای که اصالتا خوزستانی است را مقابل جایگاه نصب کردند. همچنین یک پرچم بزرگ در مقابل جایگاه نصب شده که روی آن نوشته شده «استقلال محبوب بهبهان»

* روی نیمکت تیم استقلال پروپیچ، علیرضا رمضانی، وحید طالب‌لو، امید نورافکن، سیدمحسن کریمی، امین حاج‌محمدی و فرشید اسماعیلی حضور دارند.

* روی نیکمت تیم فولاد خوزستان علیرضا سلیمی، مهدی دغاغله، عارف آغاسی، عبدالله ناصری، حسین مالکی، محمود مطلق‌زاده و هادی حبیبی‌نژاد حضور دارند.

* سیدمهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. وی به سمت طرفداران تیمش رفت و برای آنها دست تکان داد.

* وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم دومین بازیکنی بود که بعد از مهدی رحمتی وارد زمین شد و او هم مورد تشویق طرفداران تیمش قرار گرفت.

* بازیکنان تیم استقلال و فولاد به صورت همزمان وارد زمین شدند که هر 22 بازیکن اصلی دو تیم به سمت هواداران خود رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

* بازیکنان تیم استقلال بنری را به ورزشگاه غدیر اهواز آوردند که روی آن نوشته شده است « دعوت نکردن از رحمتی به تیم ملی توهین به ملت ایران است!»

* یکی از اتفاقات جالب پیش از مسابقه امروز حرکت متفاوت دو هوادار استقلال و فولاد بود. در ابتدا یکی از هواداران استقلال به درون زمین چمن پرید و بوسه‌ای بر پرچم آبی استقلال زد. چند دقیقه بعد یک هوادار فولاد حرکت طرفدار استقلال را تلافی کرد و او نیز به وسط زمین رفته و با بوسیدن پیراهن فولاد واکنش نشان داد.

دیدار دو تیم از ساعت 16 و 20 دقیقه ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
دفع توپ عجیب رحمتی مقابل استقلال