ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرداخت طلب آرفی / جدایی حمزه از تراکتورسازی قطعی شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اشپیتیم آرفی که چند سال قبل عضو تیم تراکتورسازی بود به دلیل طلب از این تیم به فیفا شکایت کرده بود. باتوجه به اینکه مسئولان قبلی تراکتورسازی نسبت به پرداخت پول این بازیکن اقدام نکرده بودند، قرمزپوشان تبریزی در آستانه کسر امتیاز قرار داشتند.

پس از توافقاتی که با تراکتورسازی صورت گرفت، پول طلب این بازیکن که از طریق فیفا شکایت کرده بود، پرداخت شد تا خطر کسر امتیاز از تراکتورسازی برداشته شود.

سعید عباسی ضمن تأیید این خبر، از وصول توافق برای جدایی یونس حمزه خبر داد. یونس حمزه که توسط تونی اولیویرا به ایران آمده بود، پس از حضور قلعه‌نویی در یکی دو جلسه از تمرینات تراکتورسازی حاضر نشد و از سوی کادر فنی دراختیار باشگاه قرار گرفت. این بازیکن برای جدایی با تراکتورسازی به توافق رسید و قرار شد طی روزهای آینده مسئولان باشگاه تراکتورسازی از طریق وکیل خود با وکیل حمزه صحبت کنند و در مورد پول قرارداد این بازیکن به توافق برسند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/2NNDWE


ویدیو مرتبط :
پرداخت طلب کشاورزان