ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکست استقلال در تبریز راحت است


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.15 - 12:25

شکست استقلال در تبریز راحت است

کاپ/ مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوست ندارم درباره گل نزدنم حرف بزنم. مهرداد بایرامی درباره مصدومیتش اظهار داشت: دستم به تازگی بهبود یافته و مشکل مصدومیت ندارم. خوشبختانه به تمرینات برگشته ام و انشاءالله بتوانم در آینده برای تیمم مفید باشم.
وی درباره جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی بیان داشت: تونی زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشید. او مربی خوبی است که به گردن من هم حق دارد. به هر حال برایش آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم هر کسی سرمربی تراکتورسازی می شود، بتواند به تیم کمک کند و در نهایت اتفاقات به سود تیم رقم بخورد. مهاجم تراکتورسازی درباره دیدار با استقلال تهران عنوان کرد: شرایط سختی داریم. به هر حال مسائلی پیش آمده و تیم حواشی دارد اما انشاءالله هرچه زودتر سرمربی جدید انتخاب می شود و تیم با آسودگی به مصاف استقلال می رود. استقلال تیم ضعیفی نیست اما فکر می کنم شکست این تیم در تبریز آن هم در دو بازی متوالی کار راحتی باشد!
بایرامی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز موفق به گلزنی برای تراکتورسازی نشده، بیان داشت: امسال شرایط آنطور که می خواستم پیش نرفته است. دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم. انشاءالله شرایط درست می شود و من هم برای تیمم گل می زنم.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
راحت شکست سی دی با ساب ۳۰۸ پایونیر.با ولم پایین