سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور وزیر اطلاعات در جلسه غیر علنی امروز مجلس


حضور وزیر اطلاعات در جلسه غیر علنی امروز مجلسمهر/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اطلاعات صبح امروز برای ارائه گزارشی در خصوص فعالیت گروه‌های تروریستی و تکفیری در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.
محمد کوثری اظهار داشت: علوی وزیر اطلاعات امروز برای ارائه گزارشی از فعالیت گروه‌های تکفیری در منطقه در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافته است.

به گزارش مهر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هفتم اسفند برگزار می‌شود و و وزارت اطلاعات هم وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارد و هم یکی از مراکز چهارگانه استعلام در مورد نامزدهای انتخابات مجلس و خبرگان است.
روز گذشته نتایج بررسی صلاحیت نامزدها از سوی هیات‌های نظارت اعلام شد.

علاوه بر این چندی پیش برخی افراد خودسر به سفارت عربستان در تهران حمله کردند که به نظر می‌رسد این موضوعات نیز در جلسه غیرعلنی امروز بررسی شده باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
حاشیه های حضور ظریف در جلسه غیر علنی مجلس