علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



عملکرد شهرداری شیراز در ایام نوروز قابل تقدیر است


به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی تذروی عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: آمار تکان دهنده ی تصادفات در جاده های فارس، زنگ خطری برای مسئولین می باشد.

وی ادامه داد: تخصیص ۵ درصد از کل ترددهای نوروزی در جاده های فارس در ایام نوروز و سهم ۱۷ درصدی فارس در تصادفات برای من بعنوان عضوی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور از ذهن می باشد.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: تصادفات روی داده و ضایعات غیر قابل جبران و قابل جبران پیروی آن، چه به لحاظ عدم وجود فرهنگ ترافیک و عبورو مرور، چه به لحاظ عدم وجود استاندارد در راه ها و جاده ها و وسایل نقلیه قابل تأمل بوده و از مسئولین تقاضای بررسی و رسیدگی دارم.

تذروی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: وضعیت و شمار سگ های ولگرد در شهر نگران کننده است و می طلبد  که مسئولین در خصوص جمع آوری و ساماندهی این حیوانان اقدام عاجل به عمل آورند.

وی ادامه داد: کلانشهر شیراز در حال حاضر فاقد یک پارک شهر بزرگ و مجهز است و می طلبد که شهرداری شیراز جهت تسریع در عملیات اجرایی و تجهیز پارک ۵۷۰ هکتاری به منظور تأمین فضای گذران اوقات فراغت و تفریح خانواده ها و همه آحاد جامعه اقدام کند.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری شیراز در ایام نوروز عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: لازم است از عملکرد شهرداری شیراز در خصوص جمع آوری سبزه های شهروندان در روز طبیعت جهت تبدیل سبزه به کمپوست تشکر کنیم و امیدوارم در آینده شاهد ایده های این چنینی بیشتری باشیم.


ویدیو مرتبط :
مراسم تقدیر از برترینهای نوروز 93