ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت آرامش به جمع آبی پوشان


به گزارش ایرنا، آبی پوشان پایتخت عصر امروز در زمین شماره دو آزادی گردهم آمدند. آنان پس از نشست با سرمربی به مدت 10 دقیقه به دور زمین دویدند، سپس درضلع شرقی زمین كار با توپ و عبور از موانع در دستور كار آنان قرار گرفت.
بازیكنان در ادامه به دو گروه تقسیم شده و درنیمه ای از زمین فوتبال دست گرمی بازی كردند.
پس از فوتبال دست گرمی و انجام بعضی برنامه های تاكتیكی، بازیكنان زیر نظر علی اصغر قربان علی پور مربی بدنساز، عبور از موانع و حركات سرعتی و پرفشار را مرور كردند.
روزبه چشمی، محسن كریمی و عادل شیحی به همراه میثم مجیدی به دلیل مصدومیت در این تمرین حضور نداشتند.
حواشی تمرینات امروز تیم استقلال
**هواداران كه به شدت ناراحت وضعیت تیم خود هستند به محض اجازه ورود در محل تمرین با سكوت معنا داری تمرینات را نظاره گر شدند. آنان در ادامه سكوت خود را شكسته و كادر فنی و بازیكنان را با شعار «ما جام می خواهیم» تشویق كردند و به آنان روحیه دادند.
** مسئولان ورزشگاه آزادی از ورود دو بانوی هوادار تیم استقلال كه به منظور تماشای تمرینات این تیم به این ورزشگاه آمده بودند، جلوگیری كردند.
** یك هوادار آبی پوش لباس قرمز به تن كرده و روی آن علیه تیم رقیب شعار نوشته بود.
** سید مهدی رحمتی به همراه وحید طالب لو و امیر حسین نجفی زیر نظر حسین ترابپور مربی دروازه بان ها تمرینات اختصاصی خود را دنبال كردند.
**‌ یكی از برنامه های تاكتیكی كادر فنی تیم فوتبال استقلال جدایی هافبك ها و مهاجمان از مدافعان بود.
در گروه نخست هافبك ها و مهاجمان سانتر از جناحین و ارسال به روی دروازه را مرور كردند. پرویز مظلومی این تمرین را زیر نظر داشت.
در گروه دوم كه به مدافعان اختصاص داشت، بازیكنان انجام حركات دفاعی و گروهی را زیر نظر مجید صالح و محمد نوازی تمرین كردند.
ورزشی .**9029 **9144**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازگشت ملی پوشان به ایران