فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تزریق اشعار نیمایی به شعر معاصر با انتشار «چه تنهاست ماه»


حمیدرضا شکارسری شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار جدیدترین مجموعه سروده‌های نیمایی خود از سوی انتشارات شهرستان ادب خبر داد و گفت:‌ این مجموعه «چه تنهاست ماه» نام دارد.

وی ادامه داد:‌ این کتاب مجموعه اشعار نیمایی من است،‌ طی دهه‌های گذشته به نظر می‌رسد که شعر نیمایی دچار غربت و فترتی شده است،‌ بنابراین تلاش‌هایی در حال انجام است تا این قالب شعری از غربت موجود خارج شود، بخشی از این فعالیت‌ها از سوی موسسه شهرستان ادب در حال انجام است و انتشار کتاب من نیز به همین دلیل بوده است.

شکارسری تصریح کرد:‌ این مجموعه شامل 80 شعر نیمایی من است که ظرف 30 سال گذشته سروده شده و شامل مضامین مختلفی از مضامین اجتماعی گرفته تا مضامین عاشقانه است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شعر معاصر ایران-یوسفعلی میرشکاک